Status for januar måned

Du læser en tråd i debat > vægttab

Status for januar måned
Hej Allesammen

Så gik januar, og jeg har dermed været på kur i en måned. Og tabt mig 6,9 kg. Det er dælme da godt gået :-)

Men det har også været nemt nok for mig, jeg har fået støtte af både venner og kolleger, så er det ikke så svært at overholde planerne. Men i februar skal jeg ud at rejse en del, og så bliver det lidt sværere, så jeg sætter mig ikke helt så høje forhåbninger...

Hvordan er det gået for jer andre i januar?

/Cjensen
18 år1. februar 2006 kl. 21:40
re: Status for januar måned
Til lykke. Det er da vildt! 6,9 kg er altså meget! Sikken en viljestyrke og fighterånd : )
Jeg var på vægten 3. januar og fik et mindre chok, fordi den viste 70,7. Det højste nogensinde (bortset fra da jeg var gravid). Så gik jeg på kur! Jeg fandt først denne geniale side midt i januar og har derfor først været med herinde fra deromkring. Nu er min vægt 67,6, hvilket giver et vægttab på gode 3 kilo og et forløb som holder sig på den pæne side af vægtkurven. Mit mål er at nå ned på 62 kg inden 1. juni. Jeg tror på det!
Fortsat held med det ønskes alle herfra.
18 år2. februar 2006 kl. 09:42
Ja det er vildt flot. Jeg ha tabt mig 4 kg, men de 3½ var nogle jeg tog på i dec. så de har nok ikke siddet så fast.
18 år2. februar 2006 kl. 11:49
Ja det er vildt flot. Jeg ha tabt mig 4 kg, men de 3½ var nogle jeg tog på i dec. så de har nok ikke siddet så fast.
18 år2. februar 2006 kl. 11:49
re: re: Status for januar måned
Hej med Jer!

Sikke flot det er gået Jer, med Jeres vægttab, STORT tillykke med det fra mig.
Tjaa..så meget kan jeg nu desværre ikke prale af at have tabt mig. Men 1½ kg. er det da blevet til og lidt har også ret, ikke sandt..Der er dog stadig 5,5 kg. til jeg er nede, hvor jeg var i november 04..SUK! Men hvis bare det går støt og roligt ned af, så er jeg glad.
Pt. er jeg lige startet på en udstationering, der gør, at jeg er væk 5 dage af gangen uden mulighed for at dyrke motion andet end i et ud af de 5 døgn. Men så må jeg knokle det mere, når jeg er derhjemme, ikke sandt. Håber i hvert fald at vægttabet vil fortsætte..

God vind til Jer alle og endnu engang tillykke fra Muldebeerg
18 år4. februar 2006 kl. 02:14
re: re: re: Status for januar måned
Hej Muldeberg. Tak for opmuntringen. Jeg synes nu 1½ kg er flot. Vi har altid så meget fokus på det vi IKKE har tabt, istedet for at glæde os over, det vi HAR tabt. Jeg synes du har den rette holdning, når du siger, at bare det går støt og roligt nedaf, så er det godt. Bare man ikke mister modet eller motivationen, så skal man nok lande på idealvægten. Held med din udstationering.
Bedste hilsner cmf
18 år4. februar 2006 kl. 14:42
re: re: re: re: Status for januar måned
Takker Cmf, du har ganske ret i, at man altid fokuserer på det man IKKE har nået...men ja, jeg er bestemt også glad for det går i den rigtige retning, selvom det går langsomt.. :o)
Udstationeringen er en "tilbagevendende" ting, da jeg kun lige har været "hjemme" på min arb.plads i dec-jan, -ellers var jeg også ude i august-november 05..Det slutter dog igen her den 31. marts, men så langt så godt.. :o)Men ja, dejligt at være på det "nye" sted igen..
Nå, det var lige en lille sidebemærkning..

Knus fra Mulde
18 år5. februar 2006 kl. 09:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });