Det sikreste tegn

Du læser en tråd i debat > vægttab

Det sikreste tegn
Hejsa

Det er nogen gange lidt svært at forholde sig til, hvor meget man taber, når man bare har et tal på vægten.

Men i dag fik jeg et meget sikkert tegn på, at kuren virker - jeg bemærkede, at jeg allerede er rykket et hul indad på mit bælte. Så kan man da se, der sker noget :-)

Held og lykke til jer andre!

/Cjensen
18 år24. januar 2006 kl. 19:42
re: Det sikreste tegn
Tillykke med det!
Jeg har også forsøgt at hoppe i mine ynglingscowboybukser så sent som i morges. Hmmmm!...Lidt for tidligt. De røg hurtigt af igen til fordel for noget mere behageligt : /
18 år24. januar 2006 kl. 19:59
re: re: Det sikreste tegn
Tillykke C.Jensen...

Det er super dejligt når man begynder at mærke det på tøjet, at man har tabt sig, ikke sandt..Klø du bare på, og fortsæt den gode stil... ;o)

Knus Mulde
18 år25. januar 2006 kl. 15:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });