#2 af Muldebeerg
elevatorvægt
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
re: elevatorvægt
Hej Snart-slank!
Hvor ofte vejer du dig? Og sørger du for at gøre det "på samme tid"? Jeg vil råde dig til, i en periode, kun at veje dig fx. hver eller hver 2. uge. Gør det om morgenen efter du har været på toilet og inden du spiser morgenmad. Hvis du så måler dig på lår, mave, hofter, bryst og evt. overarm, ca. 1 gang om måneden, så tror jeg du stadig vil se forandringer..
Gem vægten godt væk, så den ikke frister dig de øvrige dage.. ;o)
Knus Mulde
Hvor ofte vejer du dig? Og sørger du for at gøre det "på samme tid"? Jeg vil råde dig til, i en periode, kun at veje dig fx. hver eller hver 2. uge. Gør det om morgenen efter du har været på toilet og inden du spiser morgenmad. Hvis du så måler dig på lår, mave, hofter, bryst og evt. overarm, ca. 1 gang om måneden, så tror jeg du stadig vil se forandringer..
Gem vægten godt væk, så den ikke frister dig de øvrige dage.. ;o)
Knus Mulde
18 år22. januar 2006 kl. 15:20
Baby (slettet)
re: re: elevatorvægt
Hejsa
Jeg oplever præcis det samme!
Men jeg har det også sådan, at jeg tillader mig selv at synde lidt i weekenderne. Og så ryger vægten lidt op - men heldigvis går den stille og roligt nedad.
Hilsen
Jeg oplever præcis det samme!
Men jeg har det også sådan, at jeg tillader mig selv at synde lidt i weekenderne. Og så ryger vægten lidt op - men heldigvis går den stille og roligt nedad.
Hilsen
18 år22. januar 2006 kl. 17:20
Easy (slettet)
Jeg forstår din frustration, det er så svært at forstå at vores vægt ikke er en konstant faktor, men der er så mange små ting der påvirker det; har selv bemærket at selvom jeg drikker rigeligt med vand, er min vægt ofte øget nogle 100 gr. hvis jeg har indtaget meget salt-holdige produkter dagen før, uanset at jeg var i kalorieunderskud . Det rigtige er nok at holde sig fra de hyppige vejninger og holde det til max en gang om ugen - og så fokusere på om bukserne føles lidt løsere.
Held og lykke og prøv at glemme vægt-tal og glæd dig over det gode du gør for dig selv hver dag.
Held og lykke og prøv at glemme vægt-tal og glæd dig over det gode du gør for dig selv hver dag.
18 år22. januar 2006 kl. 19:43
damo (slettet)
Hejsa,
Jeg har brugt siden siden d. 4 januar og har tabt 5 kg. Jeg har været rimelig konsekvent i mit madindtag og har haft en konstant negativ enrgibalance på 800-1000 kcal. Har dog ikke følt at jeg har manglet noget at spise.
Bare klø på, så skal resultatet nok vise sig :-)
/Damo
Jeg har brugt siden siden d. 4 januar og har tabt 5 kg. Jeg har været rimelig konsekvent i mit madindtag og har haft en konstant negativ enrgibalance på 800-1000 kcal. Har dog ikke følt at jeg har manglet noget at spise.
Bare klø på, så skal resultatet nok vise sig :-)
/Damo
18 år4. februar 2006 kl. 19:00
oplever i andre lignende eller er det forsi jeg ikke er konsekvent nok fredag, lørdag??
Knus snartslank