#2 af Kirsten P (slettet)
Ikke fraværende
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
re: Ikke fraværende
ja men du kan jo godt det har du bevist. På et tidspunkt bliver i raske igen og hvis det er dig der er står for maden og er syg er det vel ikke så mærkelig at det bliver til købepizza.
Nu har jeg en mand der ikke bryder sig så meget om pizza, så når der er sygdom her står den for det meste på dåse tomatsuppe det er ikke så galt hvis bare man lader være med at spise hvidløgsflutes til.
Nu har jeg en mand der ikke bryder sig så meget om pizza, så når der er sygdom her står den for det meste på dåse tomatsuppe det er ikke så galt hvis bare man lader være med at spise hvidløgsflutes til.
14 år25. januar 2010 kl. 13:01
guest
Håber at I er ovenpå igen.
Jeg kan godt sætte mig ind i den med den nemme aftensmad. Nogle gange er det sgu nemt lige at overbevise sig selv om at det har vi nu også fortjent. Hmmm. Men så længe de perioder vi gør det er korte og vi kommer på banen igen er det jo OK. Selvom det jo betyder at vi stadig ikke helt kontrollerer det med at spise med følelserne.
God kamp fortsat :-) Håber alt er vel hos jer ellers.
Jeg kan godt sætte mig ind i den med den nemme aftensmad. Nogle gange er det sgu nemt lige at overbevise sig selv om at det har vi nu også fortjent. Hmmm. Men så længe de perioder vi gør det er korte og vi kommer på banen igen er det jo OK. Selvom det jo betyder at vi stadig ikke helt kontrollerer det med at spise med følelserne.
God kamp fortsat :-) Håber alt er vel hos jer ellers.
14 år25. januar 2010 kl. 13:09
KarinaHadsten (slettet)
Hov - det var mig der var lige længe om at skrive et indlæg fordi jeg skulle arbejde lidt.
14 år25. januar 2010 kl. 13:10
Min kur går ikke helt godt - der har været en masse sygdom (heldigvis af den slags der går over igen) i familien og også for mig. Maveonde, forkølelse, halsbetændelse.. det har været en blandet fornøjelse. Og som altid er jeg ikke særlig god til at håndtere disse perioder hvor en købepizza synes den eneste overskuelige aftensmad (også fordi det er synd for os).
Men jeg arbejder videre...