Hej du :)
Først da jeg læste dit indlæg lagde jeg mærke til dit indtag af kcal, 1200 er ikke ret meget !
Har du søgt en rigtig kostvejleder? De ved som regel hvad du kan gøre for at få et varigt vægt tab.
Også ville jeg foreslå dig at begynde at tage din cykel til og fra arbejde hvis det er muligt, også prøv at klemme noget styrketræning ind. Fx kan du droppe dine 1 timers ture på cykel. Også tage 20min opvarmning på cykel, 20min i romaskine/skimaskine også 20-30 min styrketræning af de ønskede kropsdele !
#2 af bruger slettet
Til morgen 76,4 efter fredag at vise 75,8. Jeg svinger hele tiden sådan. Jeg kommer ned på 75,7 så stiger den til 77 og sådan svinger jeg hele tiden.
Jeg er en af dem der i mange år har levet på 1200 og mindre så hver gang jeg går op på 1500 kcal går kroppen amok.
Jeg fik i 2006 anbefalet 1200 kcal gennem slankedoktoren. Der tabte jeg mig til de 72 kg mit første mål er idag. men det var hårdt.
Den her gang motionere jeg 2-3 gange pr uge og passer virkelig på hvad jeg indtager.
Ikke engang på cm tab kan jeg se noget særligt. Det er sådan noget med at tabe ½ cm hist og pist.
Alt hvad jeg har syndet med er et lille stykke lagkage, en kop kakao med flødeskum og 1 bolle. Var til 4 års fødselsdag lørdag.
Men jeg kan mærke jeg bliver så ked af vægten ikke vil nedad for jeg kæmper og jeg kæmper hårdt. Samtidig bliver jeg meget ked af det jeg gør ikke virker.
Så alle råd og spark modtages med kyshånd for VIL tabe mig og inden 1.4.10 SKAL vægten være på 72 kg.