Så stille der er...
Du læser en tråd i debat > vægttabAnonym
re: Så stille der er...
ajeg er startet det nye år med at tabe de 3½ kg som jeg sluttet 2005 med at tage på, fordi jeg i dec. skulle holde mig i ro og ikke dyrke motion og af ren kedsomhed spiste hele iden og i anledning af julen havde vi mange forkerte ting i huset.
Min vægt har dog ikke flyttet sig i den sidste uge på trods af jeg kun har fåe 1400 kal, i gennemsnit.
Min vægt har dog ikke flyttet sig i den sidste uge på trods af jeg kun har fåe 1400 kal, i gennemsnit.
18 år19. januar 2006 kl. 21:00
bruger slettet
Jo, jeg er også med. Tog 3 kg på i december. Næsten 2 er røget af igen... jeg slider også for det! Nuværende vægt: 70, mål: 66
18 år19. januar 2006 kl. 22:11
bruger slettet
Status her er, at der er forsvundet 4,6 kg. siden nytår. Det er jeg selv ret stolt af ... men der er jo også stadig lang vej til de 25 kg. jeg gerne vil af med.
18 år19. januar 2006 kl. 22:54
Muldebeerg
Hej med Jer!
Stort tillykke til Jer med Jeres flotte vægttab, det kører da bare på skinner for Jer...
Glæder mig til at følge Jer længere frem....Ha' en god weekend!
Knus Muldebeerg
Glæder mig til at følge Jer længere frem....Ha' en god weekend!
Knus Muldebeerg
18 år20. januar 2006 kl. 09:19
For mit vedkommende kan jeg sige, at jeg ved decembers afslutning, vejede mere end jeg nogensinde har gjort før...Det var jo ikke den bedste måde at starte det nye år på, men jeg forsøger at råde bod på det med masser af motion og sund kost, det meste af tiden..indtil videre har det resulteret i, at jeg har tabt mig et enkelt kg., men lidt har også ret, har det ikke??
Hvordan går det med Jer andre? Har I slet ikke lyst til at ligge status herind og evt. "sparre" lidt med os andre, så vi kan hjælpe hinanden med at komme julefedtet til livs??
Knus fra Muldebeerg