Jubii

Du læser en tråd i debat > vægttab

Jubii
Så nåede jeg mit første mål... Ku næsten ikke vente med at stå op i dag - skulle veje mig -og igår manglede jeg kun 200 g til målet :) Den var i hus :) JUBIII
Så har nu sat et nyt mål..... Go for it derude
Knus og super god weekend
(tillod en halv rundstykke med minimum smøreost til morgen og en dejlig kop te...)
14 år23. januar 2010 kl. 12:09
re: Jubii
Tillykke! :D Stærkt gået..! :D
14 år23. januar 2010 kl. 14:19
mange gange tillykke til dig!
men øv.. bare det var mig. jeg har haft nogle dumme dage ):
14 år23. januar 2010 kl. 17:57
Tusind tak... Jeg havde også 2 dage hvor jeg tog lidt på, og fattede intet.. Rigtig øv- men ville ikke give op!! Men så var der gang i den igen. Tror altid man har øv dage når man prøver at tabe sig, men dem var der flere af da jeg ikke var "på kur". For hvor var det træls vægten steg, chokoladen gav dårlig samvittighed, maven var oppustet efter alt det mad.. Så jeg er mere glad nu og føler jeg har fået en ny livvstil. Lærer meget om kost efter denne side. Drikker mere vand og fisk (vil have glade smileys...)
Så keep on the good work... Knus
14 år23. januar 2010 kl. 19:42
¨sådan to dage har jeg lige haft og det giver mig bare så dårligt humør. jeg får sådan en lyst til at give op. men det er let at give op, sværere at holde ved. det er en brav kamp man må kæmpe nogen gange, men det lønner sig.
og ja. de smiley's gør at man kæmper lidt ekstra :D held og lykke.
14 år23. januar 2010 kl. 19:46
Hej igen anzmong... Tillod at kigge i din dagbog :) Du spiser nok lidt forkert (ja som alle vi andre ;) men....) Din aftensmad er ikke særlig "god". Spis lidt kød/fisk og måske salat til. Morgenmads produkter m.m er ikke nok/sundt.. Synes faktisk du får for lidt kalorier.Din krop tror du sulter.. og kæmper imod. Du er også teenager og skal have noget energi.. Hvad får din forældre til aftensmad- noget du ikke kan lide eller??
Knus
14 år23. januar 2010 kl. 19:48
helt iorden.
mht. til min aftensmad vil jeg gerne lige undskylde den for denne uge. der har simpelthen ikke været tid til at lave mad og derfor er det kun blevet til noget kedeligt morgenmads-produkt-stads. bestemt ikke noget jeg ellers ville foretrække to gange om dagen.
jeg spiser ikke fisk, så det får jeg ikke. ellers så plejer jeg også at få kød til aftensmad. jeg har et alt for stort problem med at få kalorier nok, syntes simpelthen ikke at jeg kan spise mere end jeg gør. jeg prøvede på at tvinge mig selv til at spise mere, men jeg får det bare dårligt af det. specielt hvis jeg har trænet er det et problem. det gør mig ligesom "mæt"??
jeg bor hos min far, der ikke har været specielt meget hjemme på det seneste og når han er spiser han for det meste selv forkert (havregryn, ingenting eller noget youghurt). nogle gange kommer vi ind i en god periode, hvor vi får lavet noget god mad, desværre er det alt for sjældent. /:
undskyld mit lange svar...
14 år23. januar 2010 kl. 20:37
Tillykke regnorm!
14 år23. januar 2010 kl. 22:19
Tak sannew :)
Kære anhomg.. man kan altid komme ind i perioder med travl mad og mindre appetit. Men hvis dette skal lykkedes, skal du have nogle gode madvaner. Hvis du har tid ku du måske lave mad til dig og din far? Sund mad behøver ikke tage lang tid eller koste meget. Spørg vores gode forum om opskrifter på hurtig, sund aftensmad til en/to personer. Mht fisk, kan du lide makrel i tomat, tun/torskerogn på dåse?
Jeg skal fx lave kalkunfrikadeller i morgen, det er nemt og hurtigt og sundt. Pøj pøj..
Knus
14 år24. januar 2010 kl. 00:03
vi skal have kylling i aften trodsalt.. hmm.. jeg har ikke ligefrem specielt meget tid til at lave mad. kommer sent hjem hver dag stortset og vi spiser somregel mellem kl. 17-18. det er lidt oplagt at min far laver mad, da han går hjemme og er førtidspensioneret. det handler nok mere om lige at snakke med ham om at få lavet noget rigtig mad..
puha nej. jeg kan ikke fordrage noget fra havet. det er en dårlig familie-ting. vi spiser det simpelthen ikke, da vi ikke kan fordrage smagen!
ellers tak for hjælpen. jeg vil gå på jagt efter nogle gode opskrifter.. (:
14 år24. januar 2010 kl. 10:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });