#2 af Muldebeerg
Status 14 dage...
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
re: Status 14 dage...
Hej Nuzz!
Jamen hvis 1 kg. er = med at du har tabt dig 1 kg., så vil jeg da sige tillykke. Det synes jeg da er flot..Vi er jo kun lige i starten/midten af januar, så klø du bare på, så skal vægttabet nok komme....
Ked af at høre at dit stofskifte er for lavt, men så har lægen måske også givet dig nogle råd til hvordan man klarer den del??
Pøj pøj med det hele...fra Muldebeerg
Jamen hvis 1 kg. er = med at du har tabt dig 1 kg., så vil jeg da sige tillykke. Det synes jeg da er flot..Vi er jo kun lige i starten/midten af januar, så klø du bare på, så skal vægttabet nok komme....
Ked af at høre at dit stofskifte er for lavt, men så har lægen måske også givet dig nogle råd til hvordan man klarer den del??
Pøj pøj med det hele...fra Muldebeerg
18 år16. januar 2006 kl. 00:16
Baby (slettet)
re: re: Status 14 dage...
Hejsa Nuzz
1 kg er altså godt.
Men jeg kender godt det med at ville tabe sig i en fart.
Hebredsproblemer er ikke det sjoveste når man skal tabe sig -øv.
Det lyder spændende med vandgymnastik - pøj pøj med det. :-)
Hilsen
Baby
1 kg er altså godt.
Men jeg kender godt det med at ville tabe sig i en fart.
Hebredsproblemer er ikke det sjoveste når man skal tabe sig -øv.
Det lyder spændende med vandgymnastik - pøj pøj med det. :-)
Hilsen
Baby
18 år16. januar 2006 kl. 08:33
det er hvad det er blevet til.....
Men okay, jeg har heller ikke gjort noget for det endnu, mit mål er endnu engang 67 kg, jeg røg jo op på de 77 igen i løbet af efterårets smertehelvede.
Min læge har endelig fundet frem til hvad jeg fejler, mit stofskifte er for lavt!!!! øv, dårlig start på et vægttab, men jeg VIL tabe mig.
Jeg starter til vandgymnastik i morgen og jeg glæder mig helt vildt til at komme igang.
Så håber jeg der kommer lidt gang i min vægt, jeg har ikke travlt, så længe det går den rigtige vej....