#2 af anzhomg (slettet)
nysgerrig, og hej ;-)
Du læser en tråd i debat > vægttabanzhomg (slettet)
re: nysgerrig, og hej ;-)
Hej Carina og velkommen til.
jeg har udelukkende positive erfaringer med denne side. indtastningerne hjælper virkelig meget med at holde styr på alt hvad der nu skal holdes styr på. forummet er også virkelig godt at have, hvis motivationen fejler lidt, så er der altid en hel bunke brugere, der husker en på at man skal op på hesten igen.
jeg har selv lidt et problem med at holde mig på linjen og så er det lidt rart at man på en måde har en forpligtigelse overfor de andre herinde. sådan har jeg det i hvert fald (:
held og lykke.
- Ann Sophie
jeg har udelukkende positive erfaringer med denne side. indtastningerne hjælper virkelig meget med at holde styr på alt hvad der nu skal holdes styr på. forummet er også virkelig godt at have, hvis motivationen fejler lidt, så er der altid en hel bunke brugere, der husker en på at man skal op på hesten igen.
jeg har selv lidt et problem med at holde mig på linjen og så er det lidt rart at man på en måde har en forpligtigelse overfor de andre herinde. sådan har jeg det i hvert fald (:
held og lykke.
- Ann Sophie
14 år19. januar 2010 kl. 21:22
Mivsel (slettet)
Nu har jeg ikke været her længe, men jeg har valgt at folk må se min dagbog, og det holder mig lidt til ilden.
Dét og så at den jo hjælper mig hundrede procent med at holde styr på indtag og forbrug er bare kanon.
5 dage og -1,1 kg :) det er da super
Dét og så at den jo hjælper mig hundrede procent med at holde styr på indtag og forbrug er bare kanon.
5 dage og -1,1 kg :) det er da super
14 år19. januar 2010 kl. 21:34
bruger slettet
jeg håber ihverfald at det her virker, for har godt nok prøvet mange gange hvor det hele bare er gået i vasken efter et par uger, men det her virker som en super god ide. og tak for svarene forresten ;-)
14 år19. januar 2010 kl. 23:30
hellevester (slettet)
Hej Carina
Velkommen
Er også rimelig ny på denne side :-)
Synes den er rigtig god, du kan taste ind hvad du spiser og derved følge med i hvad du indtager.
Og der er rigtig mange brugere herinde, der er søde til, at svare, hvis der er noget du er i tvivl om, eller du har brug for opbakning.
Velkommen
Er også rimelig ny på denne side :-)
Synes den er rigtig god, du kan taste ind hvad du spiser og derved følge med i hvad du indtager.
Og der er rigtig mange brugere herinde, der er søde til, at svare, hvis der er noget du er i tvivl om, eller du har brug for opbakning.
14 år20. januar 2010 kl. 07:32
ileby (slettet)
Jeg er selvrimeligny på siden. har brugt den i ca 3 uger, og har minus 5.5 kg på min krop, og en hel masse cm.
Jeg har sadt mig et højtmål, og det jeg synes er så super er at madital har regnet ud hvor meget underskud jeg skal have om dagen og aktivitetsniveau og alt det der.
dog, er der dage som i dag hvor jeg spiser chokolade og nyder at jeg også kan leve.(hihi) men jeg skriver det aligevel ind, og finder ud af at jeg stadig har et lille underskud.
så er det jo ikke så slemt.
(jeg gidder dog ikke altid taste aftensmaden ind hvis vi spiser i byen, eller har taco eller lignende,,, for så længe jeg ved jeg nogenlunde holder mig til potions størrelsene, vil jeg ikke blive fanatisk hvad angår vejning af maden.
held og lykke med dit vægttab!
Jeg har sadt mig et højtmål, og det jeg synes er så super er at madital har regnet ud hvor meget underskud jeg skal have om dagen og aktivitetsniveau og alt det der.
dog, er der dage som i dag hvor jeg spiser chokolade og nyder at jeg også kan leve.(hihi) men jeg skriver det aligevel ind, og finder ud af at jeg stadig har et lille underskud.
så er det jo ikke så slemt.
(jeg gidder dog ikke altid taste aftensmaden ind hvis vi spiser i byen, eller har taco eller lignende,,, for så længe jeg ved jeg nogenlunde holder mig til potions størrelsene, vil jeg ikke blive fanatisk hvad angår vejning af maden.
held og lykke med dit vægttab!
14 år22. januar 2010 kl. 21:28
sattre (slettet)
Jeg er også helt ny, men jeg har en del erfaring med sparkpeople.com, som er en amerikansk side, der fungerer lidt på samme måde. Jeg elsker konceptet, og som de andre siger, så hjælper det tit, at andre kan se, hvad man har spist og hvor meget man har motioneret og alting... Man bliver nemmere motiveret, når man på en eller anden måde skal stå til regnskab for andre mennesker. :)
14 år22. januar 2010 kl. 23:50
vh. carina