Min uge 1

Du læser en tråd i debat > vægttab

Min uge 1
Så er min uge 1 overstået og jeg har tabt 2,6 kg :)

Det er helt vildt og meget over forventet.
Jeg har ikke fået tastet ind for lørdag og søndag, fordi jeg har været barnepige for min nevø og vi har ikke været meget hjemme.

Jeg vejer mig hver dag, i hvert fald her i starten, og den er gået ned hver dag. Dog har den stået stlle mellem søndag og mandag.

MEN jeg spiste også et stykke kage søndag eftermiddag, fy fy, ikke godt.

Min forbedring i denne uge skal være at jeg skal ud og gå en tur hver dag, mindst 1 time.

Hilsen Vædderen
14 år18. januar 2010 kl. 08:26
re: Min uge 1
det lyder jo super efter bare en uge :D tillykke med det.

14 år18. januar 2010 kl. 10:46
jeg har også, bare her på de fire dage jeg har været tilmeldt, smidt 0,8 kg, hvilket er meget mere end forventet og også meget mere end beregnet fra sidens side :)

men det er bare dejligt motiverende at man kan se at der sker noget :D
14 år18. januar 2010 kl. 13:59
tillykke. Det er noget der sætter gang i motiviationen
14 år18. januar 2010 kl. 16:31
Sikke en dejlig start. Tillykke med det :)
14 år18. januar 2010 kl. 20:10
Min uge 1
Tusind tak alle sammen...
Det var lige det jeg havde brug for, min motivation har været helt væk i dag. Har taget 100g på, ved godt det ikke er meget, men det er alligevel surt.

Så jeg gav slip et øjeblik og fandt mig selv med en gaffel i kærestens pastasalat (og ikke pastasalat af den sunde slags) :(
ØV øv øv....

Når men nu må jeg bare hanke godt op i mig selv og sørge for at det ikke sker igen.

Jeg har indtil videre overholdt mit mål med at gå en tur på 1 time hver dag, så lidt godt :)
14 år19. januar 2010 kl. 14:50
Husk, at de 100 g. sagtens kan skyldes væske eller andet, så tag det endelig ikke som et nederlag. Jeg tager f.eks altid næsten 1 kg på ugen op til min menstruation, som forsvinder igen, når menstruationen er væk.
Husk, at når du vælger at kaste dig over pastasalat, så er det igen ikke et nederlag. Du skal bare være glad for, at du er godt på vej og sagtens kan fortsætte din nye livsstil.
14 år20. januar 2010 kl. 10:21
Sikke et dejligt svar at få Tina, tak for det :)
Dagen efter havde jeg taget endnu 400 g på, så dagen var slet ikke go. Men jeg anstrængte mig meget og spise kun en lille portion suppe til aften uden brød.
Og i dag stod vægten så på 77,9, super dejligt :)
Dejligt endelig at se to 7 taller, glæder mig til det er et 6 tal :)
Fik ikke skrevet mad ind i går, havde en travl dag og skulle spise hos mine svigerforældre, så kom sent hjem.

Men op på hesten igen i dag og kører den nye livstil videre :)
14 år21. januar 2010 kl. 12:18
Så gik min uge 2 også.
Den har slet ikke været go, slet slet ikke.
Jeg har holdt vægten, så det er positivt at jeg ikke har taget på, men ikke særlig positivt at jeg slet ikke har tabt mig.

Jeg har haft lidt svært ved at huske at taste min aftensmad ind. Men jeg prøver virkelig på at huske det.

Ug h hvor kan jeg blive sur på mig selv når jeg gør lige det modsatte af hvad jeg skal.
Jeg må virkelig lige tage mig selv i nakken, hvis jeg skal nå -3 kg på mandag.
14 år27. januar 2010 kl. 19:25

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });