#2 af bruger slettet
Total øjenåbner :-)
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Total øjenåbner :-)
Ja det er svært at ramme præcist inden for rammerne....kæmper selv en del med fedtsyre-fordelingen.
Hvis du ikke spiser så meget kød kunne du jo overveje at spise bønner, tofu og lignende.
Især bønner er nemme at "skjule" i mange retter, og det giver godt med protein :-)
Hvis du ikke spiser så meget kød kunne du jo overveje at spise bønner, tofu og lignende.
Især bønner er nemme at "skjule" i mange retter, og det giver godt med protein :-)
14 år16. januar 2010 kl. 14:44
claus (slettet)
Jeg har lidt det modsatte problem, jeg spiser alt for meget protein og for lidt fedt. Hvis ikke jeg havde siden her til at holde styr på det, så ville det da gå helt galt...
14 år16. januar 2010 kl. 16:22
CharlotteSørensen (slettet)
Hejsa,
Men er det ikke OK hvis man ikke når op på fedtallet...det er jo fedtet der er synderen når man vil tabe sig.
Vh Charlotte
Men er det ikke OK hvis man ikke når op på fedtallet...det er jo fedtet der er synderen når man vil tabe sig.
Vh Charlotte
14 år19. januar 2010 kl. 08:49
Gine (slettet)
Jeg vil nu nærmere sige at det er mængderne der er synderen når man vil tabe sig... Jeg spiser ikke særlig fed mad og holder mig til magre produkter, men alligevel sneg der sig 10 kilo på siden jeg startede med at studere... 10 kilo jeg tilskriver portionsstørrelser fremfor fed mad...
Men har nu alligevel svært ved at opnå den rigte fordeling... tror kun det er sket en håndfuld gange siden jeg startede herinde sidste år... men tager det ikke så tungt... det passer mig fint det jeg indtager og det er ikke meget fra før det passer...
Men har nu alligevel svært ved at opnå den rigte fordeling... tror kun det er sket en håndfuld gange siden jeg startede herinde sidste år... men tager det ikke så tungt... det passer mig fint det jeg indtager og det er ikke meget fra før det passer...
14 år19. januar 2010 kl. 09:49
SiriS (slettet)
Hej Charlotte, din hud, din hjerne, dine nerver, ja det hele skal bruge fedt, så det kan ikke bare skæres væk. Kroppen har angiveligt lettere ved at smide de overflødige kilo hvis man giver den rigeligt med de sunde fedtsyrer. Koldpresset raps- og hørfrøolie over maden, og en god håndfuld nødder hver dag gavner alle! Der er meget energi i fedt, så små mængder fede madvarer kan hurtigt tippe energibalancen.
14 år19. januar 2010 kl. 10:20
Kan se at jeg få alt for mange kulhydrater og alt for lidt protein, så der er noget at arbejde med. Svært med proteinen, da jeg snildt kan undvære kød flere dage om ugen....