En forsinket nytårsstatus

Du læser en tråd i debat > vægttab

En forsinket nytårsstatus
Hej Allesammen og godt nytår.

Julen har været en grum tid for min vægt. Jeg er oppe på 75,9 kg igen, ja vil sige nu, for lige efter nytår viste vægten 77,1 kg. Så jeg har næsten taget 8 kg på, siden midten af november. Og den eneste grund var stress på arbejdet og hjemme og træthed over at være på "kur". Så jeg smed ALT over bord, og åd... ja desideret åd, næsten alt hvad jeg kunne komme i nærheden af.

Og som jeg har spist, således må jeg også tabe mig igen.

Så i den 4. januar var jeg til vejning hos vægtvogterne, hvor jeg besluttede for mig selv at starte forfra, så min startvægt lød på 77,1 kg. og i går viste den jo så 75,9 kg = et vægttab på 1,2 kg på en uge, og det er jeg meget tilfreds med.

Kæresten og jeg er begyndt at træne igen 2 gange om ugen, og ind imellem det cykler jeg hjemme på kondicyklen også.

Mine madvaner er rimelige, jeg har stadig lidt jeg skal have rettet til, og det bliver det også. Den søde tand skal lige under kontrol igen.

Så det var min lille status her i det nye år.

Knuz til alle fra Marianne
18 år12. januar 2006 kl. 12:15
re: En forsinket nytårsstatus
Hej Marianne
Jeg synes det er dybt uretfærdigt - når det skal gå galt bare fordi man er stresset, men jeg kender det alt for godt selv.
Op på hesten igen - og så derudaf - det skal nok gå.
Jeg vil gerne spørge dig om noget - hvilken motionscykel har du? Hjælper det? og er det en voldsom dyr model?
Jeg overvejer nemlig selv af anskaffe en!
18 år12. januar 2006 kl. 12:21
re: re: En forsinket nytårsstatus
Hej Marianne!

Godt nytår og velkommen retur på hesten igen :o) Jeg er ked af at høre, du har taget så meget på, men jeg kan også læse at du nu er klar til at gå igang igen og det er jo det vigtigste, ikke også.. ;o)
Pøj pøj med vægtabet, jeg er sikker på du hurtigt er under de 70 igen, -det har du jo tidligere vist at du kan, når viljen er der!

Knus fra Mulde
18 år12. januar 2006 kl. 17:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });