Lidt optimisme har vel aldrig skadet...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Lidt optimisme har vel aldrig skadet...
Hej allesammen

Efter godt og vel en uge kan jeg se, at det går en del hurtigere med kiloene end jeg havde ventet, og det har også været meget nemmere at vænne sig til at spise mindre, end jeg havde forventet. Så jeg har besluttet mig for at skrue ambitionerne op. Jeg har lige justeret mit mål, så jeg nu satser på at have tabt 25 kg. inden den 1.6. !!!

Måske lidt optimistisk, men hvis jeg holder disciplinen, så kan det lade sig gøre. Jeg vælger i hvert fald at tro på det :-)

/CJensen
18 år11. januar 2006 kl. 19:04
re: Lidt optimisme har vel aldrig skadet...
Nej, optimisme har aldrig skadet, -det er altid godt at have med i bagagen, det vil jeg gi' dig ret i...Dog vil jeg råde dig til at dele målet op i mindre delmål, fx. 5-3 kg. i en eller anden periode, -så synes det ikke så voldsomt og du går ikke så let i stå igen..
Husk på at vægttabet godt kan svinge, så det går stærkt i starten og så lidt langsommer for igen at gå stærkt, ikke også.

Pøj pøj med det, det er dejligt at se det går godt for dig ;o)

/Muldebeerg
18 år12. januar 2006 kl. 16:58
re: re: Lidt optimisme har vel aldrig skadet...
Jeg ved godt, at lidt mindre delmål er vigtige for at holde optimismen og se, at man er på rette vej. Og sådan inde i mig selv ser jeg da for det meste også kun 1-2 uger frem og bruger det som et mål for, hvor godt det går. Men herinde på siden kan jeg godt lide at kunne se kurven over, hvor langt der er i alt og hvor langt jeg er nået. Så jeg gør jo nok lidt begge dele :-)
18 år12. januar 2006 kl. 17:22
re: re: re: Lidt optimisme har vel aldrig skadet...
Hej C!

Jamen det lyder skam også meget godt...Jeg ville bare lige "sikre" mig, at du ikke kun gik efter de 25 kg., så du evt. røg ind i en nedtur fordi du synes det går for langsomt.. ;o) Kan du have en rigtig god og motionsrig weekend. Min bli'r desværre ikke helt sund, da vi får gæster og jeg har besluttet af vi skal have is med varm chokoladesauce til dessert..tsk tsk ts..Lidt spas skal der jo også være plads til, ikke sandt..

Knus Mulde
18 år13. januar 2006 kl. 22:29
re: re: re: re: Lidt optimisme har vel aldrig skadet...
Hej Mulde

Jeg er også selv lidt bekymret for weekenden - i dag samles vi en hel flok venner for at spille kort. Men jeg satser på, at colaen er blevet til light, at jeg drikker lidt mere kaffe og te, end jeg plejer - og holder fingrene helt fra snacks-skålen! Så er der lige pizzaen tilbage, men det er da heldigvis så sjældent det sker, at det går nok...:-)

/CJensen
18 år14. januar 2006 kl. 10:55
re: re: re: re: re: Lidt optimisme har vel aldrig skadet...
Hej CJ
vil da bare ønske dig god fornøjelse med kortspillet - tror på din plan holder.

Cola light kan være ok - vi har i min familie med to teenage unger fundet nogle i Netto der er rimelige i både pris og smag.
Måske vil det være en god ide selv at medbringe et alternativ til snacks???

anyway: held og lykke og rigtig gos fornøjelse
18 år14. januar 2006 kl. 11:51
re: re: re: re: re: re: Lidt optimisme har vel aldrig skadet...
Hej

Jeg vandt desværre ikke ret tit i går - men til gengæld har jeg nogle betænksomme venner. Ham, der lagde hus til, havde hørt, at jeg var gået på kur, så ud over chips og saltstænger stod der fade klar med bjerge af bladselleri, gulerodsstænger og agurker. Så det var nemt at overholde min løfter :-)

/CJensen
18 år15. januar 2006 kl. 10:20
re: re: re: re: re: re: re: Lidt optimisme har vel aldrig skadet...
Hej CJensen

Jamen hvor er det da bare skønt at høre. Dejligt med rigtige venner.

Desværre møder man alt for ofte folk der bare nøder en til at spise forbudte ting, fordi de vil være flinke (helt misforstået) , eller de ikke anerkender ens projekt ( måske fordi de også selv har et problem) , eller andre grunde....
knus herfra og go' vind.
18 år15. januar 2006 kl. 13:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });