#2 af Superwoman
NY her inde, dur det?
Du læser en tråd i debat > vægttabSuperwoman
re: NY her inde, dur det?
Selvfølgeligt har vi gode erfaringer! Ellers var vi jo forlængst smuttet et andet sted hen.
Iøvrigt: Alt med slankekur/livsstilsændring er jo fundamentalt set fuldstændigt ens.
Indtag færre kalorier end du forbrænder = så taber du dig. Ren matematik (ikke fordi det er nemt, men simpelt er det jo)
Så forskellen mellem det her og alle de andre steder du har været er jo på den måde ikke stor - her er det blot gratis. Hvilket alligevel en noget af en forskel.
Held og lykke med vægttabet.
Iøvrigt: Alt med slankekur/livsstilsændring er jo fundamentalt set fuldstændigt ens.
Indtag færre kalorier end du forbrænder = så taber du dig. Ren matematik (ikke fordi det er nemt, men simpelt er det jo)
Så forskellen mellem det her og alle de andre steder du har været er jo på den måde ikke stor - her er det blot gratis. Hvilket alligevel en noget af en forskel.
Held og lykke med vægttabet.
14 år15. januar 2010 kl. 18:06
tynd74
hej
siden her kan absolut anbefales.
jeg startede i sin tid i nov. 2006 og har siden selv smidt ca 30kg og igen er siden her eminent til at holde vægten.
og det er et ekstra plus at den så er gratis.
og lone opdaterer siden jævnligt og lytter efter brugernes ønsker
lise
siden her kan absolut anbefales.
jeg startede i sin tid i nov. 2006 og har siden selv smidt ca 30kg og igen er siden her eminent til at holde vægten.
og det er et ekstra plus at den så er gratis.
og lone opdaterer siden jævnligt og lytter efter brugernes ønsker
lise
14 år15. januar 2010 kl. 18:12
bruger slettet
Tak for svar.
Er glad for at jeg har fundet siden :-)
Det er dejligt med kalorieberegneren, den har jeg savnet lidt fra Slankedoktor.
Håber at have smidt 3 kg. indenfor 6-8 uger....
Er glad for at jeg har fundet siden :-)
Det er dejligt med kalorieberegneren, den har jeg savnet lidt fra Slankedoktor.
Håber at have smidt 3 kg. indenfor 6-8 uger....
14 år15. januar 2010 kl. 18:29
Mivsel (slettet)
Jeg er også ny her, har kun lige tilmeldt mig i dag, og har leget lidt med forskelligt motion og mad, for at se hvordan tingene forholdt sig i tal - og jeg er ret overbevist om at når først man lige er kommet ind i rytmen med at taste mad osv. ind er det et genialt redskab
14 år15. januar 2010 kl. 22:11
Rov (slettet)
Jaaa det dur, det kræver en vis selvdisciplin selvfølgelig,
men du har programmet til at holde dig selv i ørerne og os
til kærlige smæk eller en skulder hvis det går dårligt!
For mig er det især dejligt at kunne se tabte centimeter.
men du har programmet til at holde dig selv i ørerne og os
til kærlige smæk eller en skulder hvis det går dårligt!
For mig er det især dejligt at kunne se tabte centimeter.
14 år16. januar 2010 kl. 13:54
bruger slettet
Hej.. Jeg er vildt imponeret over denne side. Bruger den i perioder, når vægten driller :) Men jeg har også lært hvad der er mange kcal i, og kan se når der er spist for mange kulh og måske for lidt protein. Der går nogengange sport i, at få glade smileyer. Så drikker jeg mere ;) vand :) og husker fisk m.m. Jeg har lært meget om kost på disse sider. Så velkommen og jeg er sikker på du hænger på med os andre og måske glæder sig til at komme til computeren og tast din nye vægt ind... Pøj pøj..
Manden sad med en Ritter Sport igår og jeg spiste intet !!! Knus og god søndag derude..
Manden sad med en Ritter Sport igår og jeg spiste intet !!! Knus og god søndag derude..
14 år17. januar 2010 kl. 10:44
lotte2208 (slettet)
jeg har brugt siden i et år nu og jeg har alt i alt tabt 25kg ved dennes hjælp. så jeg er også godt tilfreds. nu skal jeg på den igen fordi jeg lige har været for dygtig i julen og skal lige af med 3-4 kg så jeg kan passe mine jeans igen.. smiler
14 år18. januar 2010 kl. 10:15
Har netop opdaget denne side, og den ser interessant ud.
Har tidligere brugt Slankedoktor, hvor jeg tabte mig 13 kg., de 10 røg desværre på igen.
Har efterfølgende brugt en diætist, og der røg ca. 14 kg.
De 3 er nu kommet snigende i november/december - og det skal stoppes nu!!
Vil ALDRIG være meget overvægtig igen, så de 3 kg. skal væk.
Er denne side noget I har gode erfaringer med?