vægtstatus

Du læser en tråd i debat > vægttab

vægtstatus
Så gik da den første uge med stor diciplin ;-)

Jeg har i følge min egen vægt smidt de 2 af de 3 kilo jeg samlede op i december. DET ER DA SKØNT.

Desværre kan jeg ikke se noget system i den ueninghed der alitd er mellem mine vægttab eller forøgelser når jeg bliver vejet hos WW i.f.t. min egen morgenvægt - er kommet frem til det må være fordi jeg bliver vejet på forskellige tidspunkter af dagen
morgen herhjemme, før morgenmad og påklædning
hos ww kan det være formiddag, eftermiddag eller tidlig aften. Jeg har valgt ikke at lade mig slå ud af det - og lade tallene på min egen vægt være dem der tæller.

Jeg klør på med 4 -5 km gang hver dag sammenlagt til og fra arbejde. Jeg står af bussen 2-3 stoppesteder før og tager først bussen 2 -3 stoppesteder fra jobbet. Jeg har fundet ud af at det er min måde at orke motionen på.

Pøj til jer alle. Må viljen være hos jer Haha

knus snartslank
18 år10. januar 2006 kl. 23:10
re: vægtstatus
Hejsa

Det lyder da som en god start - selv har jeg også smidt ca. 2 kg. på den første uge, så man kan da se på vægten, at der sker lidt.

Med hensyn til tidspunktet for vejning, så betyder det meget. Jeg vejer mig hver morgen, og der er udsvingningerne meget små. Men jeg har også prøvet at veje mig om aftenen, og så kan der pludselig være udsving fra dag til dag på over et kilo. Jeg går ud fra, at det har noget at gøre med, hvor meget man fx. har drukket i løbet af dagen osv.

Så lad dig ikke gå på af det - hvis morgenvejningerne siger, at det går den rigtige vej, så stol trygt på det :-)

/CJensen
18 år11. januar 2006 kl. 17:49
re: re: vægtstatus
Hejsa Snart-slank og C.Jensen..

Tillykke med de første smidte kilo. Jeg kan ikke lige give Jer en status endnu, men satser på at jeg vover at hoppe en tur på vægten imorgen tidlig, inden jeg skal træne..Nu må vi se, om jeg tør..
Men bare klø på, jeg kan se det allerede går godt for Jer og Snart slank, hatten af for, at du står tidligere af bussen, -DET kræver viljestyrke!!

Knus Mulde
18 år11. januar 2006 kl. 22:55
re: re: re: vægtstatus
hej med jer
jeg har status jeg har tabt 3 kg siden nytår så det er meget godt hilsen tove
18 år12. januar 2006 kl. 21:26
re: re: re: re: vægtstatus
Hejsa Tove!

Tillykke med vægttabet, -det er flot gået..Klø du bare på, så skal der nok snart ryge lidt mere af.. Dyrker du motion eller nøjes du med at spise sundt mon?

Kh Mulde
18 år13. januar 2006 kl. 22:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });