Hej Bamse!
Tillykke med de smidte 400 gram, lidt har også ret ved du nok..Hos mig går det heller ikke lige frem stærkt pt., desværre..Meeen mon det har noget at gøre med de jordbærtærter der er konsumeret i løbet af ugen??? det kunne man jo godt ha' en grum mistanke om. MEN nu går det lige så stille mod lysere tider. Mit mål mht. kosten er pt. at spise fornuftigt i hverdagene og så slække lidt, hvis vi skal noget i weekenden. Her på lørdag får vi nemlig gæster ;o) MEN motionen kører heldigvis, så nu må vi se om det kan gi' lidt resultater alligevel. Ha' en super dejlig weekend og hyg dig nu med dine 2 prinsesser. *ss* Knuz fra Muldebeerg
(der måske først holder status i næste uge, nattevagterne driller nogen gange lidt på vægten..)
#2 af Muldebeerg
Så har bamsen været på vægten, og efter 27 pust 17 støn og 4 puha lyde, så blev vægten enig med sig selv om at jeg har tabt mig.
Ikke særlig meget, men har da tabt 400 g.
Det er da en start!!!!!
Jeg har besluttet mig for at starte op med at cykle igen, førhen cyklede jeg jo 42 kilometer om dagen, så kan jeg vel også cykel fra Odder(byen jeg bor i) til Malling cirke 8 kilometer, stille cyklen der og tage toget resten af vejen, forventer efter en blid opstart, at jeg kan tage cyklen med i toget, og så cykle hjem fra Århus til Odder cirka 26 km.
En god veninde har overtalt mig til at købe et par rulleskøjter, så det kan jo også give noget motion.
Nå, men ellers vil jeg bare ønske jer alle sammen en god dag, nu vil jeg snart hjem og holde weekend sammen med lillemusen og min søde kæreste.
Kæmpe krammer
Bamse