#2 af kiralyfalvy (slettet)
Torsdagsvejning den 14. januar
Du læser en tråd i debat > vægttabkiralyfalvy (slettet)
re: Torsdagsvejning den 14. januar
Super flot med de 2.2 kg!
Vægten var sidste torsdag 75.3 kg og i dag 74 kg - Så det er blevet til -1,3 kg
Vægten var sidste torsdag 75.3 kg og i dag 74 kg - Så det er blevet til -1,3 kg
14 år14. januar 2010 kl. 11:21
KarinaHadsten (slettet)
Sejt gået. Jeg har ikke været med i torsdags, men siden i mandags er der røget 1,1 kilo :-D Jeg er meget tilfreds og føler at jeg nu er igang.
14 år14. januar 2010 kl. 11:27
Sannew (slettet)
Tillykkke til jer alle tre. Jeg startede i lørdags for at smide de 3, 5 kilo, der røg på i julen. Det første er røget, så indtil videre går det godt!
14 år14. januar 2010 kl. 11:42
påvejtil60
tillykke til jer, hold da op hvor taber i jer hurtigt! Stærkt gået mand.. jeg har den lille aftale med mig selv, at jeg vejer mig sidste dag i måneden. Jeg bliver så let skuffet af uge-vejninger, da jeg taber mig ret langsomt. Så jeg vender tilbage med årets første vejning om et par uger! x) åh, håber tiden går hurtigt! Har lyst til at veje mig!
14 år14. januar 2010 kl. 12:17
angelique (slettet)
Min sagde 62,2 og det betyder at der er røget 0,5 på siden sidste uge men lillebrors fødselsdag og lidt weekend hygge kom osse i vejen og specialet har modarbejdet motionen en del så det er noget med at tage sig lidt sammen. Spille fanatiker kortet de næste par uger og se nogen resulater :)
14 år14. januar 2010 kl. 12:43
Frandsen1987 (slettet)
Ej hvor er i bare seje allesammen. Så føler man sig helt bagud. Har "kun" tabt mig fra 82,5 til 81,7. Men er nu godt tilfreds bare jeg taber mig, men jeg tæsker jer i næste uge hehe.
14 år14. januar 2010 kl. 13:00
sommer75
Tillykke med vægttabene. her siger den 76,6 så 300 g mere end tirsdag men jeg er optimistisk så næste torsdag er den mindre ( hmm håber jeg da :-) )
14 år14. januar 2010 kl. 15:33
bruger slettet
Way to go peeps!
Jeg ved ikke helt hvordan det er gået til men købte mig en badevægt, og vejede mig i tirsdags første gang, efter et par usunde dage :S
Der sagde vægten 87,4 kg. I morges vejede jeg mig så igen og der sagde den 86,1, dvs 1,3 kg på et par dage, jeg er meget overrasket (glædeligt) og det motiverer kun til at fortsætte motionen, og skippe det usunde (hvertfald det meste af det) hehe.
Men synes det er flot af alle herinde!
Jeg ved ikke helt hvordan det er gået til men købte mig en badevægt, og vejede mig i tirsdags første gang, efter et par usunde dage :S
Der sagde vægten 87,4 kg. I morges vejede jeg mig så igen og der sagde den 86,1, dvs 1,3 kg på et par dage, jeg er meget overrasket (glædeligt) og det motiverer kun til at fortsætte motionen, og skippe det usunde (hvertfald det meste af det) hehe.
Men synes det er flot af alle herinde!
14 år14. januar 2010 kl. 16:18
Gine (slettet)
Hvor er I bare super seje allesammen...
Jeg kunne jo ikke holde mig væk fra vægten i mroegs selvom jeg egentlig kun vil veje mig én gang om ugen... men op på den kom jeg og halløjsa... yderligere 1 kg siden i mandags... Det er bare sååå fedt!!! :o)
Jeg kunne jo ikke holde mig væk fra vægten i mroegs selvom jeg egentlig kun vil veje mig én gang om ugen... men op på den kom jeg og halløjsa... yderligere 1 kg siden i mandags... Det er bare sååå fedt!!! :o)
14 år14. januar 2010 kl. 16:50
Jeg er lidt utålmodig fordi jeg glæder mig til at fortælle, at min vægt viste 91,2 kg i morges. Det er 2,2 kg mindre end i sidste uge, hvor jeg dog også var lidt skuffet.
Så er jeg i gang for alvor :-)