Søger en allieret :)
Du læser en tråd i debat > vægttabscwicky
re: Søger en allieret :)
hejsa
jeg er en pige på 18 år. er nogenlunde i samme situation som dig - er 167 cm høj og vejer ca 67 og vil gerne ned 60 kg. jeg har allerede smidt 12 kg. så jeg er i gang med sidste etape. Mit mål er dog at nå ned på 60-63 kg inden april da vi da skal på en ferie til Egypten og vil gerne kunne gå rundt i bikini uden at være flov :)
hvis du synes jeg lyder som en god 'allieret' er min mail: Vickiogdig@hotmail.com og du er velkommen til at skrive :)
jeg er en pige på 18 år. er nogenlunde i samme situation som dig - er 167 cm høj og vejer ca 67 og vil gerne ned 60 kg. jeg har allerede smidt 12 kg. så jeg er i gang med sidste etape. Mit mål er dog at nå ned på 60-63 kg inden april da vi da skal på en ferie til Egypten og vil gerne kunne gå rundt i bikini uden at være flov :)
hvis du synes jeg lyder som en god 'allieret' er min mail: Vickiogdig@hotmail.com og du er velkommen til at skrive :)
14 år13. januar 2010 kl. 19:56
påvejtil60
Super! har sendt dig en mail.
Andre er stadig velkomne til at koble sig på :)
Andre er stadig velkomne til at koble sig på :)
14 år14. januar 2010 kl. 12:19
bruger slettet
Hejsa :)
Jeg er en dreng på 22 og hedder Jonas. Jeg er 187 høj og vejer 86,1 kg. Jeg synes faktisk din ide om en "taber" - ven er super god, mere motivation - jo tak!
Mit mål er at komme ned på 80 kg, men med 85 som det første mål, gerne ved udgangen af januar. Jeg er ikke tyk eller overvægtig, men som dig vil jeg gerne af med "øl-maven" og det der sidder på siddebenene.
Jeg tror det hele bunder i, jeg synes det er irriterende der er tøj som er grimt, da det viser siddebenene :P Og jeg ikke føler mig særlig, hvad siger man, sikker? når jeg render i bar mave.
Anyway, hvis du synes det lyder som om vi kunne blive et godt match, så "fell free" til at svare enten her eller på jonasaab@hotmail.com.
Ellers held og lykke med træningen frem over!
Hilsen
Jonas :)
Jeg er en dreng på 22 og hedder Jonas. Jeg er 187 høj og vejer 86,1 kg. Jeg synes faktisk din ide om en "taber" - ven er super god, mere motivation - jo tak!
Mit mål er at komme ned på 80 kg, men med 85 som det første mål, gerne ved udgangen af januar. Jeg er ikke tyk eller overvægtig, men som dig vil jeg gerne af med "øl-maven" og det der sidder på siddebenene.
Jeg tror det hele bunder i, jeg synes det er irriterende der er tøj som er grimt, da det viser siddebenene :P Og jeg ikke føler mig særlig, hvad siger man, sikker? når jeg render i bar mave.
Anyway, hvis du synes det lyder som om vi kunne blive et godt match, så "fell free" til at svare enten her eller på jonasaab@hotmail.com.
Ellers held og lykke med træningen frem over!
Hilsen
Jonas :)
14 år14. januar 2010 kl. 16:37
påvejtil60
hej jonas! jeg sender dig en mail lige straks, super at du vil være med!
14 år15. januar 2010 kl. 01:18
bruger slettet
Hej Mia.
Jeg er en pige på 19 år, jeg er 168 cm høj og vejer 59 kg. Jeg kæmper med de sidste kg. ned til 55, som jeg synes, er en god vægt for mig, og som jeg før har ligget på. Jeg synes, det kunne være hyggeligt og sikkert også meget konstruktivt med en sparringspartner, men jeg kan se, du allerede har fået nogle allierede. Hvis du har lyst til at få endnu en, så sig blot til, så sender jeg dig en mail.
Til Jonas: Hvis du har lyst til at have endnu en sparringspartner, så sig også til, så kan jeg sende dig en mail. Jeg tror, det kunne være sjovt at følges med en af det modsatte køn og få nogle andre perspektiver og tanker indover projektet. :)
Jeg er en pige på 19 år, jeg er 168 cm høj og vejer 59 kg. Jeg kæmper med de sidste kg. ned til 55, som jeg synes, er en god vægt for mig, og som jeg før har ligget på. Jeg synes, det kunne være hyggeligt og sikkert også meget konstruktivt med en sparringspartner, men jeg kan se, du allerede har fået nogle allierede. Hvis du har lyst til at få endnu en, så sig blot til, så sender jeg dig en mail.
Til Jonas: Hvis du har lyst til at have endnu en sparringspartner, så sig også til, så kan jeg sende dig en mail. Jeg tror, det kunne være sjovt at følges med en af det modsatte køn og få nogle andre perspektiver og tanker indover projektet. :)
14 år18. januar 2010 kl. 13:49
bruger slettet
Hej.
Jeg er også interesseret i at deltage.
Måske vi kunne lave en gruppe??
Jeg er også interesseret i at deltage.
Måske vi kunne lave en gruppe??
14 år22. januar 2010 kl. 07:34
påvejtil60
Hej med jer, i to ekstra :D undskyld jeg ikke lige har fået svaret, har ikke været så meget på nettet de sidste dage. I er begge velkomne til at skrive en mail til mig på feel-the-chi@hotmail.com, jo flere desto bedre! :)
14 år23. januar 2010 kl. 13:19
pandora1981 (slettet)
Hej Mia:-)
Jeg er en 28 årig pige som er i samme situation som dig, vægtmæssigt ihvertfald:-)
Jeg er blevet mor for 2. gang i august 2009 og kæmper nu med, at få de sidste kilo af.
Jeg er lige som dig 168 cm. og vejer idag 68,6 kg. Mit mål er også 63 kg. som jeg vejede inden jeg blev gravid.
Jeg er pt. meget motiveret for, at tabe mig og det går også nogenlunde. Har tabt mig 3 kg. siden nytår.
Men jeg ved også, at nogle dage er motivationen lidt mindre og så er det fedt, at kunne gå på nettet og skrive med nogle ligestillede og derved finde motivationen igen.
Jeg har tidligere tabt mig via Slankedoktoren og ved af erfaring derfra, at det er super vigtigt for vægttabet, at have nogen at "følges" med.
Jeg håber du vil følges med mig.
Mange hilsen Louise.
Jeg er en 28 årig pige som er i samme situation som dig, vægtmæssigt ihvertfald:-)
Jeg er blevet mor for 2. gang i august 2009 og kæmper nu med, at få de sidste kilo af.
Jeg er lige som dig 168 cm. og vejer idag 68,6 kg. Mit mål er også 63 kg. som jeg vejede inden jeg blev gravid.
Jeg er pt. meget motiveret for, at tabe mig og det går også nogenlunde. Har tabt mig 3 kg. siden nytår.
Men jeg ved også, at nogle dage er motivationen lidt mindre og så er det fedt, at kunne gå på nettet og skrive med nogle ligestillede og derved finde motivationen igen.
Jeg har tidligere tabt mig via Slankedoktoren og ved af erfaring derfra, at det er super vigtigt for vægttabet, at have nogen at "følges" med.
Jeg håber du vil følges med mig.
Mange hilsen Louise.
14 år25. januar 2010 kl. 10:34
pandora1981 (slettet)
Min mail er forresten: louijens@gmail.com
14 år25. januar 2010 kl. 10:39
Navnet er Mia, jeg er 20 år og nykomling herinde ;)
Jeg er på denne side for at tabe mig af egen interesse ud fra et kosmetisk og sundt perspektiv, da min BMI er på 24,1, og jeg derfor ikke går under kategorien "overvægtig" (jeg vejer 68 kg og er 168 høj). Jeg fylder dog lidt mere i landskabet end jeg kunne ønske, og jeg kunne godt tænke mig at smide 8 kg, og dermed ende på 60 kg, med delmålet 63 (maj) :)
Jeg har tænkt over at en "taber"-kammerat ville være enormt motiverende - og også hyggeligt :) Derfor søger jeg nogen som er i samme eller lignende situation som mig. Det er altid motiverende at tale med andre der vil tabe sig, men mest hvis man kan relatere til ønskerne og vægten, synes jeg,
Din alder er underordnet, ligeså er dit køn, men et krav er at du ikke er i gang med at skulle tabe dig mere end 10 kg. (mindre er også i orden) og at du enten har startet dit forløb med en nogenlunde normal vægt, eller er i gang med de sidste svære kilo efter en lang og flot kamp. Som man måske kan fornemme, er det jeg ønsker mig at kunne dele erfaringer og proces med én, der ligesom jeg er i gang med de sidste stride kg - de, som ikke rasler af! x)
Tænkte at vi kunne udveksle råd, fortællinger og opbakning enten herinde eller på mail. Min mail er feel-the-chi@hotmail.com
God fornøjelse til jer alle! Husk lige hvor fedt man har det efter træningen, det sunde måltid og synet af det faldende tal på vægten! Åh, det er et boost!
hilsen Mia, håber at høre fra nogen :)