Hejsa Snart-slank!
Pyyhhhh, dejligt at høre om en der, lige som jeg, også havde planer om IKKE at tage på i december, men hvor vægten desværre alligevel drillede. Ikke at det er "godt" i den forstand, men så er jeg da ikke helt alene..ha ha ha..
Jeg er i øjeblikket på den højeste vægt jeg nogensinde har været og jeg aner simpelthen ikke hvad der er sket...Æv æv æv, dvs. jeg har taget 3-4 kg. på i løbet af hele december måned, hvor surt!
Men der er jo ikke så meget at gøre ved det, andet end at knokle på og hoppe op på hesten igen, vel.
Så jeg har trænet en masse i denne uge og også så nogenlunde fået det sunde ind i madvanerne igen, så nu håber jeg, jeg kan fuldføre linien, så det resulterer i et vægttab...IGEN!!!
PÅ med vanterne Snart-slank, så skal vi nok få smidt kiloene igen, ikke også..
Knus fra Muldebeerg
#2 af Muldebeerg
Og rigtigt godt nytår.
Pyhhh - det var en hård december. Jeg fik "nedbrud" i min rygmarv - den forsvant simpelthen og jeg har bare spist og drukket alt det forbudte. Det betød da også at min vægt bare steg og steg.
Før juledagene var jeg dog istand til at holde det rimeligt nede , men det var gangske svært i julen at få motioneret nok til det kunne være tilstrækkelig "modgift" til julesulen. Resultat: +2 kilo for juleugen og nytår og + 1 kilo for december = 3kilo ialt. FØJ
Hos ww skulle vi før jul skrive om vi ville give los, holde vægten eller tabe os - selvfølgelig ville jeg tabe mig.... SÅ NU HAR JEG TRAVLT... skal vejes mandag, min hjemmevægt er - 400 g i forhold til sidste vægtdag hos ww - NU SKAL DEN HA jeg vil ned på den vægt jeg havde midt i december.
Hvordan er julen gået hos jer - er jeg den eneste med "vandmands-rygrad" (læs: ingen) ????
Jeg ved dette indlæg ikke er et debatindlæg, men jeg trænger sådan til lidt liv herinde - er i alle gået til i decembersulen eller er i nået i mål og siden derfor ikke længere er interessant??????????
Jeg tror denne side er vigt for mange - og det er vigtigt at vi alle indimellem giver et lille pip - alt er ok bare der er liv herinde.
Knus fra snartslank