Status for uge 1

Du læser en tråd i debat > vægttab

Status for uge 1
Hejsa alle.
Og rigtigt godt nytår.

Pyhhh - det var en hård december. Jeg fik "nedbrud" i min rygmarv - den forsvant simpelthen og jeg har bare spist og drukket alt det forbudte. Det betød da også at min vægt bare steg og steg.

Før juledagene var jeg dog istand til at holde det rimeligt nede , men det var gangske svært i julen at få motioneret nok til det kunne være tilstrækkelig "modgift" til julesulen. Resultat: +2 kilo for juleugen og nytår og + 1 kilo for december = 3kilo ialt. FØJ

Hos ww skulle vi før jul skrive om vi ville give los, holde vægten eller tabe os - selvfølgelig ville jeg tabe mig.... SÅ NU HAR JEG TRAVLT... skal vejes mandag, min hjemmevægt er - 400 g i forhold til sidste vægtdag hos ww - NU SKAL DEN HA jeg vil ned på den vægt jeg havde midt i december.

Hvordan er julen gået hos jer - er jeg den eneste med "vandmands-rygrad" (læs: ingen) ????

Jeg ved dette indlæg ikke er et debatindlæg, men jeg trænger sådan til lidt liv herinde - er i alle gået til i decembersulen eller er i nået i mål og siden derfor ikke længere er interessant??????????
Jeg tror denne side er vigt for mange - og det er vigtigt at vi alle indimellem giver et lille pip - alt er ok bare der er liv herinde.
Knus fra snartslank
18 år8. januar 2006 kl. 09:02
re: Status for uge 1
Hejsa Snart-slank!

Pyyhhhh, dejligt at høre om en der, lige som jeg, også havde planer om IKKE at tage på i december, men hvor vægten desværre alligevel drillede. Ikke at det er "godt" i den forstand, men så er jeg da ikke helt alene..ha ha ha..
Jeg er i øjeblikket på den højeste vægt jeg nogensinde har været og jeg aner simpelthen ikke hvad der er sket...Æv æv æv, dvs. jeg har taget 3-4 kg. på i løbet af hele december måned, hvor surt!
Men der er jo ikke så meget at gøre ved det, andet end at knokle på og hoppe op på hesten igen, vel.
Så jeg har trænet en masse i denne uge og også så nogenlunde fået det sunde ind i madvanerne igen, så nu håber jeg, jeg kan fuldføre linien, så det resulterer i et vægttab...IGEN!!!
PÅ med vanterne Snart-slank, så skal vi nok få smidt kiloene igen, ikke også..

Knus fra Muldebeerg
18 år8. januar 2006 kl. 11:28
re: re: Status for uge 1
Hejsa

Jeg besluttede mig før december for, at slankekuren først skulle starte efter nytår, men selvfølgelig skulle jeg da ikke tage på i december. Det gjorde jeg så. Over 4 kilo på en måned - det gør det jo ikke nemmere at gå på kur, når der er så meget ekstra, der skal væk.

Men sådan er vi jo nok mange herinde, der har rygrad som en kogt regnorm - men der er heldigvis længe til december igen!

Held og lykke med at smide julekiloene!

/CJensen
18 år8. januar 2006 kl. 16:39
re: re: re: Status for uge 1
Hejsa CJensen.

Uha uha. Du har haft en dejlig december.

Jeg har en klog kollega der siger "det er ikke det vi spiser mellem jul og nytår vi bliver tykke af. Det er det vi spiser mellem nytår og jul vi bliver for tykke af." Og det kan der jo være noget om - især når vi nu gør noget ved "skaden" og herefter spiser sundt. Held og lykke.

Knus fra Snartslank
18 år8. januar 2006 kl. 16:56
re: re: Status for uge 1
Hejsa Muldebeerg.

Jo da - vi smider da lynhurtigt de kilo - men hvordan filan holder jeg det tabte???

Pøj til dig.

Knus snartslank
18 år8. januar 2006 kl. 17:00
re: re: re: Status for uge 1
Hej alle. Jeg er også ny på siten. For nyligt hørte jeg en diætist sige, at: "Vi bliver ikke tykke af det vi spiser mellem jul og nytår! Det er det vi spiser mellem nytår og jul, som gør os tykke". Det er sådan noget overlegent noget at fyre af, men han havde jo nok ret. Hvis nu jeg havde været på min idealvægt, så havde de 2-3 kilo ikke væltet mig...men det er jo der skoen trykker.
Men med dette site kunne der godt gå sport i at nå idealvægten igen.
18 år10. januar 2006 kl. 20:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });