#2 af Muldebeerg
Også ny
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
Velkommen
Hejsa Baby!
Jamen velkommen hertil - og også til Jer andre nye her på sitet ;o) Håber I får glæde af at være med herinde, der har desværre været meget dødt i lang tid, men mon ikke lige så stille folk begynder at vågne op til dåd igen? Det håber jeg.
Den motion du planlægger at begynde med, Baby, det er såmænd ganske godt og skal nok give dig resultater. Ellers kan jeg anbefale dig at svømme en tur i ny og næ. Du skal nu nok holde dig fra brystsvømningen og svømme ryg- eller alm. crawl i stedet for, -for at skåne dine knæ.
Held og lykke med det. Hvis du har det lige som mig, så bliver du utroligt glad for bolden. Hvis du mangler inspiration til øvelser, findes der mange hold med "coreball/terapibold/flexibold" og hvad den nu ellers kaldes...Og ellers har Politiken også lavet en bog, med en masse super gode øvelser i ;o)
Mange velkomsthilsner fra Muldebeerg
Jamen velkommen hertil - og også til Jer andre nye her på sitet ;o) Håber I får glæde af at være med herinde, der har desværre været meget dødt i lang tid, men mon ikke lige så stille folk begynder at vågne op til dåd igen? Det håber jeg.
Den motion du planlægger at begynde med, Baby, det er såmænd ganske godt og skal nok give dig resultater. Ellers kan jeg anbefale dig at svømme en tur i ny og næ. Du skal nu nok holde dig fra brystsvømningen og svømme ryg- eller alm. crawl i stedet for, -for at skåne dine knæ.
Held og lykke med det. Hvis du har det lige som mig, så bliver du utroligt glad for bolden. Hvis du mangler inspiration til øvelser, findes der mange hold med "coreball/terapibold/flexibold" og hvad den nu ellers kaldes...Og ellers har Politiken også lavet en bog, med en masse super gode øvelser i ;o)
Mange velkomsthilsner fra Muldebeerg
18 år6. januar 2006 kl. 12:19
Jeg er også ny her :-)
De sidste 9 uger har jeg været i gang med intensiv motion for at tabe mig fra ca 72 kg til 60. Mit mål er at nå det inden d. 1-4-06.
Pt vejer jeg ca 68 kg, så det går ikke lynhurtigt, men stille og roligt.
Min kost er ikke ændret markant: har skåret portionerne ned til det halve, tænker mere over hvad jeg spiser og drikker meget vand.
De sidste 3 år har jeg været særdeles inaktiv pga arbejdsskade. Og det kan ses -desværre.
Min motion har indtil nu bestået af 2 timers roning på romaskine og step på ministepper. Uheldigvis er begge mine knæ ekstremt overbelastede, så nu er der dømt pause fra de to ting ;-(
Jeg har så investeret i en gym bold, elastikreb, vægtsæt og en mavetrimmer. Det er min plan at gå i gang med de dele i morgen.
Jeg ved ikke, hvor meget det "rykker", men det er nok bedre end at gå i grå med sofaen.
Hilsen
Baby