#2 af Gine (slettet)
ÆV et lille vægttab
Du læser en tråd i debat > vægttabGine (slettet)
re: ÆV et lille vægttab
Drikker du mon vand nok når du også tager HUSK? Jeg har selv prøvet det og det gav mig faktisk træg mave de dage jeg ikke fik drukket nok vand....
Bare lige en tanke:o) ellers virker kaffe jo også godt...
Bare lige en tanke:o) ellers virker kaffe jo også godt...
14 år7. januar 2010 kl. 09:49
sommer75
kaffen får jeg rigeligt af :-) Vand ca 2 L om dagen så det burde være nok :-)
Men tak for rådet :-)
Men tak for rådet :-)
14 år7. januar 2010 kl. 15:52
Gine (slettet)
de råder faktisk til et øget vand indtag så måske er 2 l ikke helt nok?
14 år7. januar 2010 kl. 16:14
HeidiE
Hvidkål kan måske hjælpe dig. Det mætter rigtig godt, og så er der lige det at du forbrænder mere end du indtager. Men det skal helt være i rå udgave, så sammen med nogel revet gulerødder er det ikke så tosset.
14 år7. januar 2010 kl. 18:50
sommer75
Det må prøves. Hvidkål med gulerod lyder rigtig lækkert :-) Spiser enorm meget broccoli lige for tiden. Kan simpelthen ikke få nok :-)
14 år7. januar 2010 kl. 18:56
HeidiE
Man kan godt blive en del oppustet af broccoli i sær hvis det er råt :)
14 år7. januar 2010 kl. 19:09
SiriS (slettet)
Visse madvarer som brød og kød holder på vægten. Om det handler om væske eller nedsat fordøjelseshastighed er lidt lige meget i den sammenhæng, begge dele bremser dit vægttab. Men bare rolig, du bør alligevel have tabt den mængde kropsfedt som angives i programmet. Du kan bare ikke måle det på vægten - endnu. Fortsæt, og pludselig tager den et hop nedad.
14 år7. januar 2010 kl. 22:21
sommer75
Tak for alle inputne.
Til morgen gik jeg alligevel på vægten selvom jeg kun ville det mandag og torsdag. 76,5 så det er minus 700 g og kunne mærke det havde jeg brug for.
Efter det mål jeg har sat mig så burde jeg være på 75,5 nu så det presser mig lidt i og med jeg syntes det er enormt svært at tabe mig. men op på hesten og afsted
Til morgen gik jeg alligevel på vægten selvom jeg kun ville det mandag og torsdag. 76,5 så det er minus 700 g og kunne mærke det havde jeg brug for.
Efter det mål jeg har sat mig så burde jeg være på 75,5 nu så det presser mig lidt i og med jeg syntes det er enormt svært at tabe mig. men op på hesten og afsted
14 år9. januar 2010 kl. 07:38
TommyBerg78
ved godt det er et par dage siden du skrev her.
Men en ting du aldrig må gøre, er at fortryde. Du kan ikke ændre fortiden. Derfor hvis vægten ikke viser det den bør, så er der ikke noget at gøre ved det. Som du siger op på hesten igen.
Derfra kan der så være grunde til at du ikke lige er de 500g lettere som du burde være ifølge madital.dk, det kan være du har noget væske i kroppen, eller har noget i tarmene. Det kan være så meget.
Hvis du motionere og har et sundt underskud i energien til dagligt, så vil du tabe dig. For alt i verden må du dog ikke bare sige, så kan det sku være ligemeget og så kværne 200g chokolade, du vil føle dig så dum bagefter.
Held og lykke, og tillykke med at de 500g var væk dagen efter :)
Men en ting du aldrig må gøre, er at fortryde. Du kan ikke ændre fortiden. Derfor hvis vægten ikke viser det den bør, så er der ikke noget at gøre ved det. Som du siger op på hesten igen.
Derfra kan der så være grunde til at du ikke lige er de 500g lettere som du burde være ifølge madital.dk, det kan være du har noget væske i kroppen, eller har noget i tarmene. Det kan være så meget.
Hvis du motionere og har et sundt underskud i energien til dagligt, så vil du tabe dig. For alt i verden må du dog ikke bare sige, så kan det sku være ligemeget og så kværne 200g chokolade, du vil føle dig så dum bagefter.
Held og lykke, og tillykke med at de 500g var væk dagen efter :)
14 år17. januar 2010 kl. 22:11
Har tastet mad hver dag og ALT jeg har spist. Ud fra det burde jeg have tabt mig ca 700 g så var godt optimistisk til morgen men vægten sagde kun minus 200 g. Selvfølgelig bedre end hvis den steg ;-)
Æv kan jeg sige - jeg ved også hvad der er galt. Min fordøjelse og forbrænding er bare ikke i orden.
Nogen der har et forslag hvad jeg kan gøre for spiser HUSK hver dag og rimeligt sundt og dyrker også motion så det er p.... træls maven driller når man nu glædede sig til at skulle på vægten :-)