Hvordan dyrker I motion i dette vejr?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hvordan dyrker I motion i dette vejr?
Nu har jeg været sneet inde i to dage, og har ingen mulighed for at komme ned i motioncentet, selvom jeg meget gerne vil derned.. Vejret forhindre mig det simpelthen.. Hvordan får I dyrket lidt motion når vejret ikke er så godt?

Mvh Julia
14 år6. januar 2010 kl. 20:19
re: Hvordan dyrker I motion i dette vejr?
Jeg går tur i sneen. Finder nogen bakker at gå op ad. Det er hårdt! Sneboldkamp er også godt.
14 år6. januar 2010 kl. 20:30
Jeg går også ture, skovler sne (drønhårdt!!), bruger ungernes wii, og har en opstramnings-dvd for kvinder der lige har født, jeg også kan ty til hvis vejret ikke er til løb :-) og så har jeg trapper....op og ned af dem i 20 min, giver også godt ;-)
14 år6. januar 2010 kl. 21:25
Sneskovling giver det meste - med alt det sne, vi har fået er det en meget hård disciplin. Så har jeg en motions-cykel herhjemme.

Men ellers er rengøring fx. en god form for motion. Eller sæt noget musik på og dans rundt i stuen ;-)
14 år7. januar 2010 kl. 08:33
Mange tak for alle jeres gode råd, havde brug for nogle ideer, efter jeg havde spillet wii, og gjort hele hytten rent.. ;) Nu vil jeg ned i motionscentet
14 år7. januar 2010 kl. 11:11
Fitnesscenter ftw <3

Jeg har også en dvd fra iform med maveøvelser, samt jeg sætter musik på og laver min egen aerobic og danser og laver styrkeøvelser... Ellers så rigtig varmt tøj på og gå en tur i sneen... Ville selv ønske jeg havde en motionscykel, der virkede....

Eller en wii fit, men giver det virkelig så meget motion? Kan godt være man står op, men får man pulsen op? Har selv overvejet at investere i en, men så skulle det nok mest være for underholdningens skyld... Nogle der har gode erfaringer med det?
14 år7. januar 2010 kl. 18:17

Jeg ville sætte en dvd/el. video motions bånd på, hvis du har nogle liggende. - Vi har fået en Wii i julegave og der er da nogle programmer der får pulsen op, men hvor meget ved jeg ikke - og lidt motion er vel altid bedre end ingen ;)

Skovle sne er også rigtig hårdt ;)
14 år7. januar 2010 kl. 21:17
Gå nogle dejlig lange ture i sneen ..
14 år12. januar 2010 kl. 21:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });