#2 af bruger slettet
Ny her på sitet
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
Jeg skal jo ikke være anonym
Sorry - det er nok begyndervanskelighederne
18 år2. januar 2006 kl. 15:06
snartslank (slettet)
re: Ny her på sitet
Hejsa morfie.
Jeg vil da bare sige velkommen " i klubben" - mon det ikke kunne være mange af os herinde der har skrevet dit indlæg. Sådan som du beskriver er det jo gået for mange af os. Det er da ihvertfald også min historie + lidt "afslapning" i december. Pøj pøj med det.
Knus snartslank
Jeg vil da bare sige velkommen " i klubben" - mon det ikke kunne være mange af os herinde der har skrevet dit indlæg. Sådan som du beskriver er det jo gået for mange af os. Det er da ihvertfald også min historie + lidt "afslapning" i december. Pøj pøj med det.
Knus snartslank
18 år3. januar 2006 kl. 05:58
bruger slettet
jeg er også ny
jeg har været i gang med vægttab længe, men det er så svært med de sidste kilo - især når man faktisk ikke er overvægtig længere. Dvs. nu vil jeg tabe mig lidt af hensyn til udseendet. Ja, jeg må indrømme: jeg vil meget gerne være sund, men jeg vil også gerne se godt ud! Jeg synes det er meget motiverende at vi er flere sammen herinde og at holde statistik på den måde som programmet giver mulighed for :-)
18 år3. januar 2006 kl. 19:24
bruger slettet
re: jeg er også ny
Jeg er også ny (med siden midt dec) og prøver mig lidt frem. Jeg har tabt noget af det overflødige efter min graviditet men mangler stadig ca 13 kg ..... jeps det er en del. Men denne side er genial og jeg skal bare lige igang igen med at taste ind.............. har ikke fået det gjort et stykke tid. Har taget på her i julen og nytåret. Så jeg begynder året med at skulle tabe nogle kilo jeg allerede havde tabt.................. :-(
18 år9. januar 2006 kl. 20:13
Ja, nu må der igen ske noget drastisk med vægten.
Tabte 8 kg i første halvår af 2004 som jeg formåede at holde væk indtil sommeren 2005. Så gik der for meget hygge i ferien og efterfølgende kunne jeg bare ikke finde gejsten for at bibeholde vægttabet. Vægtstatus i dag: + 5 kg siden i sommers. ÆV.
Så jeg må op på hesten igen....
Har sat et mål der hedder - 9 kg inden kalenderen siger 1. juli.
VH Fie