så prøver jeg igen...

Du læser en tråd i debat > vægttab

så prøver jeg igen...
Sidste års mål blev ikke opfyldt, men til gengæld fandt lægerne endelig ud af hvad jeg fejler.

Jeg har kronisk betændelse i skjoldbruskkirtlen, som gør at mit stofskifte bliver for lavt, de vil desværre ikke behandle det endnu, men det gør det lidt nemmere at forstå og acceptere hvorfor jeg har taget på selv om jeg til tider nærmest ikke har spist.

Men nu ved jeg hvad der er galt, så nu må jeg hellere komme igang. Jeg har meldt mig til vandgymnastik og starter i næste uge, kosten skal bare være fornuftig, det behøver ikke gå stærkt, bare jeg kan se der sker lidt.

Håber ik jeg går i stå halvvejs ligesom sidst, men vi får se, nu går jeg i hvert fald igang med fornyet gå på mod...

Glædelig jul og godt slankt nytår til jer alle...

Knus fra Nuzz
18 år2. januar 2006 kl. 14:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });