Nytårsforsæt: Af med vommen

Du læser en tråd i debat > vægttab

Nytårsforsæt: Af med vommen
Hejsa

Som så mange andre har jeg sat mig det mål, at 2006 er året, hvor jeg skal ned i vægt. Det sværeste ved at tabe sig er jo nok at holde motivationen, men ved at bruge den her side håber jeg, at der kan gå lidt sport i det :-) Samtidig er der jo pludselig også nogen at stå til ansvar overfor, når i andre brugere kan se, hvordan det går for mig. Når man bor alene er det jo ikke altid helt nemt at motivere sig, når der ikke er nogen til at minde en om det hele tiden...

Alt i alt har jeg et mål om, at jeg skal af med 24 kg. men i første omgang har jeg sat et delmål, der hedder 12 kg. inden sommeren starter. Så må vi jo håbe at jeg når det, så jeg har troen på, at jeg kan klare de sidste 12 også.

Jeg regner med jeres opbakning :-)

/CJensen
18 år1. januar 2006 kl. 18:08
re: Nytårsforsæt: Af med vommen
Hejsa CJensen
Velkommen og tillykke med dig beslutning.
Fint at dele "jobbet" i 2 delmål. Det gør det ikke så uoverskueligt. ;-)
Selv har jeg tabt 10 kilo i løbet af 2005 - dvs der er røget lidt på i december. Jeg skal nu tabe mig 3.5 - 4 kilo.
Anyway : go' vind og jeg er sikker på du lykkes.
knus fra Snartslank
18 år2. januar 2006 kl. 07:17
re: re: Nytårsforsæt: Af med vommen
Tak :-)

Heldigvis starter det da godt - en af mine kolleger har også besluttet sig for at tabe sig. Han skal godt nok ikke af med så meget som mig, men de første par måneder bliver vi da i hvert fald 2 om at sige nej tak til kage, så det bliver nok lidt nemmere :-)
18 år2. januar 2006 kl. 19:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });