Godt nytår.

Du læser en tråd i debat > vægttab

Godt nytår.
Kære alle. Hermed en lille hilsen med ønsket om et godt og lykkebringende nytår til jer alle. Til de der vil tabe lidt vægt og de der skal have familieforøgelse.
Selv havde jeg en ide om at kunne holde vægten jule over ved at gå nogle dejlige ( meget kolde) ture. Jeg har gået 2/3 af de ture jeg satte mig for og det er bæevet til en enkelt gang i svømmehallen ( 700 m. ) men vægten er gået op. I dag er det så årets sidste dag - og det er også den sidste med rødvin og alt det jeg ved jeg er "allergisk" overfor. Der findes simpelthen fødevarer der giver mig lyst til at fortsætte - min vilje sættes ud af funktion......( chips, chokolade, vindruerm.m.) hmmmm forstår godt hvordan en alkoholiker må have det efter det første glas. MEN nu stopper det. fra næste år skal det ikke i nærheden af min mund. Jeg vil være slank ! Skal have mit overflødige maveskind fjernet i foråret - mangler jo bare 4 kilo - hvorfor fanden kan jeg ikke atge mig sammen og holde det ?????????????

Godt nytår og knus til alle
Snartslank
18 år31. december 2005 kl. 10:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });