#2 af bruger slettet
Hvor tit vejer i jer?
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Hvor tit vejer i jer?
Hvis jeg er på kur, vejer jeg mig hver dag, men ellers en gang om ugen ca. :)
14 år5. januar 2010 kl. 23:27
bruger slettet
Ja, jeg burde nok gøre det kun 1 gang om ugen, men jeg gør det altså hver dag, og det giver selvfølgelig nogle op- og nedture, da kroppen jo svinger meget i vægt fra dag til dag....
14 år5. januar 2010 kl. 23:43
solstråle1974
Jeg går det hver mandag - men kan da ikke lade være med at træde op på den indimellem ; )
14 år6. januar 2010 kl. 10:20
LindaNielsen (slettet)
jeg gør det hver dag - det er meget motivatons givende for mig. For nogle er det forkert, men bare det motivere mig til fortsat at tage kampen op :O)
14 år6. januar 2010 kl. 11:20
angelique (slettet)
Jeg vejer mig hver dag for så føler jeg at jeg har en bedre kontrol over min vægt, føde indtag og motion. Synes osse at det motiverer til mere motion hvis vægten er steget lidt (også selvom det bare er en naturlig svingning) og jeg bliver vildt glad når vægten falder osse selv om det kun er 100g.
14 år6. januar 2010 kl. 11:50
mara
Jeg tror det er bedst kun at veje sig en gang om uge, fordi vægte varriere lidt fra dag til dag. Så er der også bedste resultater man ser :D men det er svært at holde sig fra den nå man gerne vil se resultaterne af sit hårde arbejde ;)
14 år6. januar 2010 kl. 12:32
sommer75
Jeg vejer mig mandag og torsdag. Mandag måler jeg også hvor mange cm der er røget eller kommet på. For mig er det MEGET motiverende da jeg husker i weekenden at jeg skal på vægten mandag og til torsdag vil jeg gerne have tabt mig ellers går det igen ud over min weekend :-)
14 år6. januar 2010 kl. 15:04
gtfh (slettet)
Hver dag.
Vægten svinger jo fra dag til dag og tænk om den ugentlige vejning så lå på en af de dumme dage. Så skulle mang å og slå sig i hovedet en uge til næste vejning.
Vægten svinger jo fra dag til dag og tænk om den ugentlige vejning så lå på en af de dumme dage. Så skulle mang å og slå sig i hovedet en uge til næste vejning.
14 år6. januar 2010 kl. 22:02
Kirsten P (slettet)
jeg vejer mig hver dag. jeg kan simpelthen ikke lade være. Det er et naturligt del af mit morgenritual, jeg gør det også når jeg ikke forsøger at tabe mig.
14 år7. januar 2010 kl. 10:09
hver dag?
hver 2. dag?
1 gang om ugen?
jeg gør det selv hver dag, kan både se det gode og det dårlige i det..