#2 af SiriS (slettet)
Hejsa
Du læser en tråd i debat > vægttabSiriS (slettet)
re: Hejsa
Hej Maria, jeg har været her i et halvt års tid og surfer rundt i alle fora, - det er helt ok.
Man behøver ikke være alene for at overspise slik og kage, skulle jeg hilse og sige. ;-)
Jeg kom til at tænke på at min gode veninde har købt en romaskine, som hun bruger om aftenen, hun kan tage 40-60 min i den, og det giver meget. Måske kan det hjælpe. Når du er alene kan sådan en maskine jo ikke udløse hverken kommentarer eller beklagelser over støjen. En idé.
Man behøver ikke være alene for at overspise slik og kage, skulle jeg hilse og sige. ;-)
Jeg kom til at tænke på at min gode veninde har købt en romaskine, som hun bruger om aftenen, hun kan tage 40-60 min i den, og det giver meget. Måske kan det hjælpe. Når du er alene kan sådan en maskine jo ikke udløse hverken kommentarer eller beklagelser over støjen. En idé.
14 år6. januar 2010 kl. 13:07
solstråle1974
re: Hejsa
Tak - Der ligger en roklub ikke så lang fra hvor vi bor, så jeg har meget kraftigt overvejet at starte dernede og så satse på at manden er mere hjemme ; ).
14 år6. januar 2010 kl. 17:59
Har været på nu siden 2 dec. men bare i forummet +10 kg. men kan se at flere skriver herinde i det alm. vægttabsforrumet, så jeg vil gerne deltage herinde også da jeg har brug for opbakning ligesom alle jer andre.
Jeg har 35 år og har 2 børn på 2 og 4 år. - Min overvægt kom for alvor, da jeg fik børn og kede mig hjemme på barsel - min mand var/ er hellere ikke hjemme så meget om aften, så derfor har jeg kedet mig og overspist af chokolade, kage osv. ( det har altid været mit værste problem ) ; ).
Godt vægttab til jer alle i 2010 ; )
mange hilsner
Maria