Jeg er netop stået op til et pragtfuldt landskab - alt er hvidt. Det er så utroligt smukt. Efter disse linier skal jeg have alt mit varme tøj på ( det blæser meget) og en tur ud med hunden. Jeg har besluttet mig for hver dag at gå en lang tur 4- 5 km. for at kunne nyde alt den gode julemad med god samvittighed. Det ser ud til at virke ;-)
Go' vind til jer alle - og må viljestyrken være med jer. knus snartslank
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg er netop stået op til et pragtfuldt landskab - alt er hvidt. Det er så utroligt smukt. Efter disse linier skal jeg have alt mit varme tøj på ( det blæser meget) og en tur ud med hunden. Jeg har besluttet mig for hver dag at gå en lang tur 4- 5 km. for at kunne nyde alt den gode julemad med god samvittighed. Det ser ud til at virke ;-)
Go' vind til jer alle - og må viljestyrken være med jer.
knus snartslank