en til tilbage på hesten

Du læser en tråd i debat > vægttab

en til tilbage på hesten
jeg har med succes brugt madital 2 gange før men begge gange er jeg droppet ud efter at havde siddet fast ved 63,5 kg i flere mdr. så denne gang skal det bare lykkes at komme længere ned.

Nu er min vægt kommet op på 69,5 kg så nu er det tiden at gøre noget igen, Min vægt har elleres svinget mellem 63,5 og 68,5 siden jeg sidst tabte mig. men nu ser det ud til den har sat sig fast

mit mål er at komme ned på 54kg , jeg er kun 150 cm lav. Det vil jeg gøre ved at holde mig til omkring 1500 kal. Forløbigt har jeg sat mit mål til at skulle veje 63,5 kg d 8 maj, hvor jeg skal løbe halvmarathon
14 år4. januar 2010 kl. 12:27
re: en til tilbage på hesten
Lyder som en fornuftig plan. Dog vil jeg lige kommentere at dit foreløbige mål er præcis den vægt, du tidligere er gået i stå ved. Måske er der en psykologisk barriere der, som du skulle kigge på.

Det siges at man ikke kan holde motivationen mere end 6 uger uden opbakning og inspiration, så tænk på det i februar!

Pøj-pøj med det! Ligger selv på 60 kg og vil gerne ned på 53. Taber mig et kilo om måneden.
14 år5. januar 2010 kl. 08:16
Velkommen tilbage ; ).

Så er det bare om at ride derud af - så vi kan hjælpe hinanden

jeg skal også selv deltage i et dog kun 5 km. løb til 21 juni

så pøj pøj med de sidste kg.
14 år5. januar 2010 kl. 11:09
tak for svarende og pøj pøj til jer også

ja jeg ved godt at mit delmål er der hvor jeg tidliger er gået i stå. Det hænger sammen med at når vi kommer tættere på d. 8 maj er det løbet der kommer i fokus og så kan jeg tage en skalle med kosten bagefter.

Men selvfølgelig vil jeg da også gerne tabe mig mere inden d 8 maj men jeg bliver også nød til at være realistisk.

14 år5. januar 2010 kl. 12:43
Når du havner i en periode med dødvande, så er det vigtigt at gøre noget for at holde motivationen oppe.

Det kan være en god idé at skifte fokus mens man fortsætter med sit normale, moderate daglige kalorieunderskud. F,eks. sætte nye motionsmål, finde en ny træningsform, lave sin egen kogebog over sundre opskrifter, et eller andet at gå op i og opleve succes med indtil der igen er vægttab.

God arbejdslyst
14 år5. januar 2010 kl. 20:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });