#2 af Belfast (slettet)
Dag 2 (beck): Vælg en kur og en backup
Du læser en tråd i debat > vægttabBelfast (slettet)
re: Dag 2 (beck): Vælg en kur og en backup
Jeg følger med i denne tråd om beck og er spændt på hva der står hver dag.
Jeg har skrevet på et papir herhjemme for mig selv tror på at det er en rigtig go måde at blive mere bevidst om hva man spiser.
Jeg har skrevet på et papir herhjemme for mig selv tror på at det er en rigtig go måde at blive mere bevidst om hva man spiser.
14 år3. januar 2010 kl. 17:30
solstråle1974
Følger med i tråden, kan se at du har tabt dig flot , så de 7 kg. skal nok ryge hurtigt ;)
Kn
MariaP
Kn
MariaP
14 år3. januar 2010 kl. 17:52
iakob
Det kan være en rigtig god idé at købe bogen. Jeg købte den for omkring 100 kroner på bookdepository.co.uk - som dog vist nu ikke længere sender til Danmark.
Den er her på amazon: amazon.co.uk
Jeg har læst den hvert år siden jeg købte den - hvilket vist nu er 3 år. Sjovt nok så er det i januar at jeg er motiveret til dette. En slags rutine-eftersyn af livsstilen :-)
Den er her på amazon: amazon.co.uk
Jeg har læst den hvert år siden jeg købte den - hvilket vist nu er 3 år. Sjovt nok så er det i januar at jeg er motiveret til dette. En slags rutine-eftersyn af livsstilen :-)
14 år5. januar 2010 kl. 12:27
Sidste gang kørte jeg kalorietælleri med et guldmedlemsskab af sundhed.dk som sekundær diæt.
Denne gang vil jeg prøve primært at tabe mig ved at anvende den livsstil som jeg indøvede sidste gang. Det vil sige:
Anvend tallerkenmodellen
Tag kun én portion
Opøs moderat portionsstørrelse
Kun kage en gang om ugen
Dyrk motion svarende til ½ time om dagen
Jeg vil kickstarte min vægttab ved ikke at spise slik og kager i en måned (indtil uge 7). Dette inkluderer alle usunde ting som fastfood, chips mv men ikke tørret frugt eller nødder.
I den periode vil jeg også overveje min motionsform. Jeg starter med fitness igen her efter julen men jeg er ikke stor tilhænger af at gøre sin diætopstart så hårdt som mulig så jeg vælger at være lidt lad på dette område. Motionen vil nemlig næsten helt sikkert blive cykling til og fra arbejde, men jeg gider ikke cykle så længe der er så koldt og mørkt.
Min sekundære diæt er så kalorietælleri på madital, hvis det her ikke virker.