Er tilbage og god jul til alle ....

Du læser en tråd i debat > vægttab

Er tilbage og god jul til alle ....
Hej alle sammen.

Ja det er godt nok længe sidden jeg har været på men vil da alligevel lige sige hej og fortælle hvad der er sket de sidste par måneder.

Jeg blev jo gravid med tvillinger men da jeg gik ind i 4. måned fik jeg pludselig meget slemme smerter. Vi tog på sygehuset for lige og tjekke om alt var normalt men nej jeg havde veer og var godt på vej til at føde. Jeg blev indlagt for at de kunne prøve at stabilisere det og det lykkedes også men har så været indlagt i lidt over en måned nu.

Vægten er også perfekt den hedder 79,7 kg og jeg er bare stor efterhånden så det er jo perfekt. Jeg fik afvide på hospitalet at når man tænkte på at jeg render rundt med de kære små så ligger min vægt på det man ville kalde normal vægt i forhold til min alder og højte. Inden at de begyndte at vise sig på vægten var jeg nede på omkring 72 kg så det er lidt over 30 kg jeg har smidt.

Jeg mødte min veninde som jeg ikke har set i lidt over 3 år lige før jeg blev indlagt og hun kunne ikke kende mig før jeg fortalte hende hvem jeg var.... det er både en skræmmende og fed fornemmelse på en gang.

Min mor gik jo igang sammen med mig fordi hun kunne se det virkede. Og selvom jeg ikke har været hjemme og kunne holde hende i ørene har hun klaret sig flot.
Hun startede på lige omkring de 120 kg. og vægten siger nu 101, 8 og det er til trods for at hun har haft mange bekymringer på vejne af mig.

Men alt er vel og jeg vil ikke mere kalde det at jeg overholder mine spisevaner for det er bare blevet en normal del af hverdagen. Der bliver ikke rigtig vejet mere for man kan snart de forskellige mængder, kalorier o.s.v i hovedet. Det eneste jeg må tilstå er at jeg har fået en rigtig sød tand når det kommer til syrlige vingummier men jeg giver graviditeten skylden he he. Så må vi jo se om det går over.

Kan i have en rigtig glædelig jul alle sammen. Nyd den med god samvittighed. Der skal være plads til lidt glæde også.

Knus til jer alle

Monika
18 år19. december 2005 kl. 08:28
Hej Monika!
Halløjsa Monika!

Dejligt at høre fra dig igen - og også dejligt at høre, at det går godt med graviditeten, trods "startproblemerne"...STORT tillykke med alle de kilo du har smidt og ja, også et tillykke til din mor. Jeg husker godt, hvor skeptisk hun var i starten, da du ville tabe dig, så man må da sige, at du har omvendt hende...Dejligt!

Jeg ønsker også dig en glædelig jul og håber, du gi'r et lille "pip" i ny og næ, så vi hører når du har født..

Knus og tanker fra Muldebeerg
18 år19. december 2005 kl. 13:39

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });