#1 af lotte2208 (slettet)
julen er hård ved vægten
Du læser en tråd i debat > vægttablotte2208 (slettet)
julen er hård ved vægten
ja så sidder jeg her og har været på vægten og ja der er jo røget 2,5 kg på her i julen.. og jeg syntes ikke rigtig jeg har skapt mig med hensyn på mad. er der andre der er i samme båd høre jeg gerne fra jer..
14 år30. december 2009 kl. 16:07
sommer75
re: julen er hård ved vægten
Ja jeg kender det og man er smadder ærgerlig på sig selv. For kunne man ikke lige have ladet det sidste konfekt ligge eller skåret rugbrødet i mindre stykker ved julefrokosten.
Så jo jeg kender det alt for godt men sket er sket og vi må op på hesten igen og så lave en kanon januar istedet :-)
Godt nytår
Så jo jeg kender det alt for godt men sket er sket og vi må op på hesten igen og så lave en kanon januar istedet :-)
Godt nytår
14 år31. december 2009 kl. 09:04
Sannew (slettet)
Jeps: 2,5 kg er hvad der er røget på her også. Men de må jo bare ryge af igen! Her smagte julemaden og brunchen og julefrokosterne og konfekten og hvad har vi dejligt så længe det varede. Men i morgen er det jo så slut med det
God fornøjelse i det nye år
God fornøjelse i det nye år
14 år31. december 2009 kl. 13:59
burdeikke (slettet)
Jeg vejer mig ikke, men i julen og måneden op til har jeg taget så meget på!!! Har været i vægtvedligeholdesesperioden i flere år, men nu er det altså ¨på tide at gå på kur igen. Hvordan er det nu man gør`???
14 år31. december 2009 kl. 22:16
TommyBerg78
Jeg har ikke rigtig tænkt over hvad jeg har spist det sidste års tid og havde taget 1 kilo på eller deromkring. Så gik jeg lige amok i Julen, og tog 6 kg på, på 18 dage:)
Nu er målet at tabe 15 kg på 15 uger.
Godt nytår til alle
Nu er målet at tabe 15 kg på 15 uger.
Godt nytår til alle
14 år1. januar 2010 kl. 15:15
bruger slettet
Ja jeg syntes sgu oss julen er hård ved vægten.
Her nytårsmorgen vejede jeg fanme 44 kg! Så nu har den stået på meget lidt med, og vejede mig lige idag.. 43 kg! Lækkert! Mit mål er helt klart 35 kg :D!
Imorgen står den sikkert på faste, for spise en HEL tallerkenfuld wokmad her i aften, fuuuuuuuuuuuck :(
Her nytårsmorgen vejede jeg fanme 44 kg! Så nu har den stået på meget lidt med, og vejede mig lige idag.. 43 kg! Lækkert! Mit mål er helt klart 35 kg :D!
Imorgen står den sikkert på faste, for spise en HEL tallerkenfuld wokmad her i aften, fuuuuuuuuuuuck :(
14 år2. januar 2010 kl. 20:03
SiriS (slettet)
Jeg har taget 1,5 kg på. Jeg har stort set ikke selv lavet mad i december og vil lige kommentere at gennemsnitlig dansk mad altså ikke er videre sund og balanceret! :-) Jeg spiste uanfægtet med, men nu er det mig, der er ved roret, så nu kommer der råkost på tallerkenerne igen.
14 år3. januar 2010 kl. 13:49
gtfh (slettet)
Der er røget fire forb***^"" kg på her.
Heldigvis er dethverdag igen.
Heldigvis er dethverdag igen.
14 år3. januar 2010 kl. 16:59
solstråle1974
Jeg har så tabt mig 1 kg, men jeg tror ikke helt på det før i morgen når der skal vejes igen ;). for det har jo lige været nytår.
Så vi må alle bar epå den igen ; )
14 år3. januar 2010 kl. 17:58
biologi c
jeg tog 0.8kg på i december
men de er tabt igen.
vejer nu 85kg.
men de er tabt igen.
vejer nu 85kg.
14 år4. januar 2010 kl. 09:36