God jul og godt nytår til alle!

Du læser en tråd i debat > vægttab

God jul og godt nytår til alle!
Jeg har ikke været så aktiv på forum på det sidste og heller ikke så aktiv med min kur. Hvor jeg for et par måneder siden svingede mellem 85 og 86 svinger jeg nu mellem 84 og 85. Så det er ikke gået helt som jeg havde planlagt, men dog er det ikke gået opad, så det forsøger jeg virkelig at holde fast i.

Jeg kan mærke på nuværende tidspunkt at julen har gjort sit indtog i min hverdag. Der bliver spist lidt konfekt og julesmåkager hver dag. Der er ikke så meget fokus på det sunde til måltiderne. Vægten står stille. Går dog ikke opad. Og det er nok det fokus jeg vil forsøge at ha. Jeg har en reminder i min telefon i dag som siger "Drik vand og spis gulerødder" og med det i baghovedet vil jeg forsøge at begrænse skaderne. Mit klare mål er at holde vægten hen over julen. Jeg har ikke ambitioner om at tabe mig indtil nytår, men vil gerne at vægten holder sig hvor den er. Dvs. MAX 85 - og så starter jeg derfra efter nytår.

Nå men det jeg egentlig ville sige var :

GOD JUL OG GODT NYTÅR TIL ALLE !!!!!!

Vi kæmper videre i det nye år.
14 år22. december 2009 kl. 14:17
re: God jul og godt nytår til alle!
Glædelig jul til dig også. Og også et skulderklap. For det er altså også en stor sejr at du kan spise julesmåkager og nyde julen og samtidig holde vægten. Så må kampen fortsætte i 2010! :)
14 år22. december 2009 kl. 20:06
Glædelig jul Karina! Synes at du klarer det flot og at det er nogle gode mål du har sat dig, jeg er sikker på at du kommer langt i det nye år :)
Du må have en rigtig god jul og godt nytår
14 år24. december 2009 kl. 09:45
Godt nytår! Jeg håber det gik som du ville!
14 år3. januar 2010 kl. 13:39
Tak i lige måde ; )

Håber at vi alle får tabt os i dette nye år ; )
14 år3. januar 2010 kl. 17:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });