iiiih! du kender det:)

Du læser en tråd i debat > vægttab

iiiih! du kender det:)
hej allesammen.
jeg har lige oprettet profilen, så skal lige lære det hele at kende:)
jeg er ikke tyk - ligger bare lige på kanten til at være overvægtig, har jeg fundet afvide af min sundhedsplejerske. jeg skal helst tabe mig omkring 6 kg. jeg ved godt det ikke er noget, i forhold til så mange andre herinde - som jeg virkelig har ondt af. men. jeg ville bare enormt gerne lige kunne tabe de der par kg, her inden det bliver sommer. vi vil jo allesammen godt kunne rende rundt og se super godt ud i den nyeste & dyreste bikini;)
jeg tror bare lige jeg mangler den der opbakning. & det kunne være så fedt, at hver gang man liiiige har lyst til et stykke chokolade eller mc donalds mad, lige kunne gå herind - og med det samme se, at man altså ikke har lyst alligevel:D det er småting, i know.

så hvis i har gode råd, eller opbakning, eller whatever - skriv:)!
- pernille.
14 år21. december 2009 kl. 23:09
re: iiiih! du kender det:)
Hey
Er også lige startet herinde.
Har tidligere tabt 55kg, men har nu taget de 5 på igen...
Og de er faktisk sværere end de første 40.. Så jeg forstår godt hvad du mener. Kommer nu aldrig i en bikini ;-) 29 års overvægt og to fødsler sætter en stopper for det. Men jeg SKAL passe mine str. 36 bukser igen!! - Har kun ét par i den størrelse, men de betyder meget for mig ;-)
- God stil iøvrigt, at gå på kur en uge før jul ;-) Men det minimerer vel skaderne..
14 år23. december 2009 kl. 12:28
ja okay - det kan jeg godt se. men hvis du bruger 38 nu, så tror jeg godt du kan komme ned i den 36 inden snart;)

var det ironisk, at det var en god idé at gå på kur en uge før jul xD?
14 år23. december 2009 kl. 16:55
Held og lykke med det! :-)
14 år3. januar 2010 kl. 13:37
Held og lykke med det ; )
14 år5. januar 2010 kl. 11:16
Hejsa og god arbejdslyst

Jeg har et lille råd til at modstå fristelser.

1) Øv dig i at sige nej. Desto mere man siger nej, desto bedre bliver man.

Hvis du ved at du skal forbi McDonald, så kan du jo øve dig i at sige nej for dig selv, indtil du rent faktisk står foran butikken. Så er det lidt nemmere.

Min oplevelse er også at det hjælper at se den anden vej :-)

2) Ros dig selv. Når det så lykkes at få forbi skodmadspusheren, så husk at rose dig selv. Sig til dig selv at det var godt gået !! Godt ignoreret!!! Det giver en god følelse og man bliver mere motiveret deraf.

14 år5. januar 2010 kl. 12:34
de første 2 uger uden junk og slik er KILLER!. men inden længe stopper sukkertrangen og så har du faktisk slet ikke lyst til alt den usunde mad. Eller det er ihvertfald min erfaring ;) held og lykke. Jeg mangler 3 kg. og det er en kamp!
14 år6. januar 2010 kl. 21:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });