Jeg er med!!
Denne gang skal det være, jeg har også ca 10 kg i overskud, og har ofte forsøgt, men falder ret hurtigt i igen.
Jeg arbejder i køkkenet på et plejehjem og falder ofte for fristelserne - som regel kage - og det er bestemt ikke godt for mig.
Og her til aften har jeg netop kørt en flok drenge på lejr (inkl mine egne sønner) og de sad og plaprede løs i bilen om alle de tykke mennesker de kendte, og der blev grint en del på den konto.
Ved godt jeg falder uden for den kategori, da det var MEGET store mennesker de snakkede om, men jeg vil da helst ikke være den mor børnene snakker om på den måde.
Jeg er 36 år, og har aldrig haft det der ligner en god form, men det skal være slut nu, så starter i morgen på min nye livsstil som indbefatter en daglig gåtur (senere løbetur)
Held og lykke til andre ligesindede derude :-)
Kh Karin
#2 af bruger slettet
Min BMI ligger pt. på 26,7 og mit mål er at få den ned på 22,3. Dvs. at jeg skal tabe mig ca. 10 kg.
Det handler om livsstilsændring - kost og motion. Derudover er jeg ved at ændrer min kost, fordi jeg ønsker at leve vegetarisk..
Dette indlæg er nok mere en kontrakt med mig selv! Min plan er at jeg skal tabe mig de 10 kg på 3 måneder - og derefter bliver jeg nødt til at være endnu mere fokuseret, når det skal holdes.
Tak for opmærksomheden :)
Kærlig hilsen
Susan