Godt igang med at tabe mig

Du læser en tråd i debat > vægttab

Godt igang med at tabe mig
Hej allesammen. Nu har jeg læst lidt med herinde, og nu har jeg så besluttet mig for at lave en tråd selv.

Jeg er en 34 årig mor til to, som havde fået alt for mange kg på kroppen. Jeg er 163 høj, og meget spinkel bygget. Bør i følge BMI og fedtprocent ligge på 51-53 kg tror jeg. I sommer toppede jeg på 68 kg. Jeg så billeder af mig selv, og tænkte 'shit, ser jeg virkelig sådan ud nu' - jeg har været god til at lukke øjnene for virkeligeheden, og kun se mig selv når jeg trak maven godt ind osv.

Jeg startede med at træne jævnligt, og da jeg opdagede madital begyndte jeg også at tælle kalorier. OG det fungerer faktisk rigtig fint for mig. Jeg vil stadig have lov at spise både is, kager og nachos, og drikke alkohol, ind imellem, men nu kender jege prisen, og ved der skal trænes og tænkes på hvad man i øvrigt spiser.

I morges sagde vægten 61,8 - jeg har altså tabt 6 kg siden 15/8 hvor mit projekt startede. Jeg mangler stadig 9-11 kg, så der er lang vej endnu, men det er en fornøjelse at se hvordan vægtkurven falder, og tøjet føles større og større.

Kort fortalt er dette mine mål:

Startvægt - 67,8 kg - 15/8 2009
Delmål1 - 62,8 kg (minus 5 kg) - nået 4/11
Delmål 2 - 60 kg - præmie: frisør med klipning og farvning
Delmål 3 - 57,5 kg -
Mål - 53 kg (det kan godt være det rykkes en anelse op eller ned...det afhænger af hvordan jeg ser ud, når jeg rammer 3. delmål.
14 år26. november 2009 kl. 11:33
re: Godt igang med at tabe mig
godt gået <;o)
14 år26. november 2009 kl. 13:52
Fortsat god energi med projektet!
14 år26. november 2009 kl. 16:11
Mange tak skal I ha! :)
14 år26. november 2009 kl. 17:59
Hov, det er altså mig, Fortungogtyk, der har skrevet indlægget....jeg ved ikke lige hvorfor jeg fik mig gjort anonym!
14 år26. november 2009 kl. 18:00
flot, så varer det ikke længe før du er i mål ; )
14 år1. december 2009 kl. 10:50
På trods af at det er midt i juletiden og jeg hygger med småkager, pebernødder, chokolade, konfekt, vafler osv osv , så ramte jeg mit andet delmål. Der stod 60,0 kg på vægten - og jeg tjekkede 3 gange! :D Men den var god nok. Det var det mål jeg havde sat mig for at nå senest 10/2. Så nu er jeg gået igang med jagten på 3.delmål, som er 57,8 kg - dvs tabt 10 kg ialt siden midtt i august. Og i morgen skal jeg ringe og bestille tid til frisør...det var præmien for at nå dette delmål! Jubiiiii...
14 år22. december 2009 kl. 20:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });