#2 af SiriS (slettet)
torsdagsstafet
Du læser en tråd i debat > vægttabSiriS (slettet)
re: torsdagsstafet
Det hopper snart af igen, biologi c! :-) Prop dig med grøntsager, så der kun knapt er plads til andet!
Jeg har opfyldt målet fra sidste uge med et kilos vægttab, og mit næste realistiske mål er et halvt kilo ned til næste torsdag, hvor jeg sigter efter en vægt på 58,5 kg.
Jeg har opfyldt målet fra sidste uge med et kilos vægttab, og mit næste realistiske mål er et halvt kilo ned til næste torsdag, hvor jeg sigter efter en vægt på 58,5 kg.
15 år19. november 2009 kl. 11:37
Sannew (slettet)
Jeg har været bare et halvt kilo fra mit første delmål de sidste par dage. Og så har jeg lige taget et halvt kilo på i dagens anledning!
Altså!
Men jeg må jo bare videre, så når jeg det vel på et tidspunkt!
Altså!
Men jeg må jo bare videre, så når jeg det vel på et tidspunkt!
15 år19. november 2009 kl. 12:59
dygtig
- 800g, ikke stort, men stabilt <:o) ( en lille nisse!)
15 år19. november 2009 kl. 15:02
angelique (slettet)
Jeg er gået fra 66 til 65,5. Det er ikke 1kg som planlagt men det går da i det mindste nedad. Må så osse indrømme at jeg var syg hele sidste uge og derfor slet ik fik nogen form for motion. Jeg lå faktisk ned en uge i træk. Så 0,5kg er vel ikke helt dårligt og jeg ligger stadig under den røde kurve så jeg er på ingen måde blevet sat tilbage i forhold til mit vægttab :)
Så jeg er stadig fuld af gå på mod og klar til at gennemfører mit første delmål, nemli 8kg på 8 uger, for at slippe for at ligne en strandet hval i et cirkustelt til julefrokosterne :)
Så jeg er stadig fuld af gå på mod og klar til at gennemfører mit første delmål, nemli 8kg på 8 uger, for at slippe for at ligne en strandet hval i et cirkustelt til julefrokosterne :)
15 år19. november 2009 kl. 17:17
WannaBeSlim (slettet)
Uh, jeg tror jeg vil være en del af denne torsdagsstafet, hvis jeg må, vel at mærke! :)
14 år25. november 2009 kl. 14:58
SiriS (slettet)
Join the party: The more, the merrier!
14 år25. november 2009 kl. 16:21
var lige så glad for at veje 83.3kg
hvad med jer?