Jeg mangler råd fra andre brugere der har samme problem som jeg.
hej derude. jeg er ny bruger herinde , og jeg vil gerne tabe mig, er der nogen der har nogle gode råd til mig jeg er ryger og vil gerne blive ved med at ryge ihvertfald indtil videre. men har i nogle gode råd omkring hvordan man taber sig hurtigt og sundt? i må meget gerne skrive til min mail
CarineBarbieDoll@hotmail.com
bare skriv : råd vægtab så jeg ved hvad 'mailen handler om.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
jeg er ny bruger herinde , og jeg vil gerne tabe mig, er der nogen der har nogle gode råd til mig jeg er ryger og vil gerne blive ved med at ryge ihvertfald indtil videre. men har i nogle gode råd omkring hvordan man taber sig hurtigt og sundt? i må meget gerne skrive til min mail
CarineBarbieDoll@hotmail.com
bare skriv : råd vægtab så jeg ved hvad 'mailen handler om.