#2 af bebs2007 (slettet)
torsdagsstafet
Du læser en tråd i debat > vægttabbebs2007 (slettet)
re: torsdagsstafet
Hej, jeg begyndte tirsdag i sidste uge med en startsvægt på 64,1. Blev vejet i går og havde tabt 2,3 kg = 61,8. delmålvægt 57 kg. Har spist sundt men også været mæt og tilladt mig to glas vin i fredags. Så det kom lidt som en overraskelse :)
15 år5. november 2009 kl. 08:43
angelique (slettet)
Jeg har tabt mig 400g fra 67,8 til 676,4 men ok jeg har ik motioneret så meget i denne uge og har heller ikke spist ordenligt. Har både spist for meget, altså mere end det beregnede energi underskud, og spist slik og chips og rødvin og den slags. Jeg ligger dog stadig under kurven så jeg er stadig optimistisk og jeg er nået halvdelen af mit nuværende mål :)
15 år5. november 2009 kl. 11:16
Sannew (slettet)
Jeg har jo cyklet lidt op og ned de sidste 3 uger. I dag er det ned med et halvt kilo i forhold til sidste uge, men stadig et vægttal jeg har ramt mange gange i de sidste 3 uger.
Forhåbentlig kommer jeg snart lidt længere ned, bare så jeg kan se, at der sker et vægttab og ikke bare et udsving påa væske eller sådan.
Jeg har i øvrigt både fået pizzariapizza, irish coffee og Ben & Jerry's is med flødeskum i denne uge. Rart at dét ikke førte til et opsving!
Forhåbentlig kommer jeg snart lidt længere ned, bare så jeg kan se, at der sker et vægttab og ikke bare et udsving påa væske eller sådan.
Jeg har i øvrigt både fået pizzariapizza, irish coffee og Ben & Jerry's is med flødeskum i denne uge. Rart at dét ikke førte til et opsving!
15 år5. november 2009 kl. 12:45
SiriS (slettet)
Ugens mål for mig var at tabe 0,5 kg fra 60,2 kg. Jeg var nede og vende på 59,7, men ligger i dag på 60 kg efter et par dage på 59,9 med træg mave. Jeg vil vædde med, at jeg er der i morgen. Generelt synes jeg det virker som om jeg vejer mindst om fredagen.
Lad mig bare tage det i små bidder, så. Næste uge går jeg efter at komme ned på 59,5 kg, som så vil være en ny 'bundrekord' for mig herinde.
Go' uge til alle!
Lad mig bare tage det i små bidder, så. Næste uge går jeg efter at komme ned på 59,5 kg, som så vil være en ny 'bundrekord' for mig herinde.
Go' uge til alle!
15 år5. november 2009 kl. 22:47
SiriS (slettet)
@ Bebs2007
Superflot resultat - et ordentligt skub i ryggen! Du må da være ugens stafetvinder! Eller skulle jeg sige -taber? :-)
Superflot resultat - et ordentligt skub i ryggen! Du må da være ugens stafetvinder! Eller skulle jeg sige -taber? :-)
15 år5. november 2009 kl. 22:51
SiriS (slettet)
Hvad sagde jeg! 59 kg i dag, et kilo lavere end i går.
15 år6. november 2009 kl. 09:33
bruger slettet
lidt for sent ude, men gået fra 59kg til 58kg siden sidst, selvom jeg spiste 1 halv liter is igår aftes :b
15 år6. november 2009 kl. 12:19
dygtig
jeg har saftsuseme tabt 1,6 kg i den sidste uge ;O)
15 år6. november 2009 kl. 22:24
Sannew (slettet)
Wow hvor er der mange, der har klaret sig flot!
15 år7. november 2009 kl. 12:47
fra 84kg til 84.9kg.
men får ikke så længesiden vejede jeg 83.3kg.
hvad med jer.