#2 af snartslank (slettet)
HandyWoman's back
Du læser en tråd i debat > vægttabsnartslank (slettet)
re: HandyWoman's back
Hejsa Engris.
Tillykke. Hvor må det være dejligt.
Godt udført arbejde giver en skøn tilfredsstillelse. Jeg ville være meget stolt hvis jeg selv havde renoveret min leglighed. Godt gået - og velkommen tilbage ....
Det med vægten og den sunde kost skal nok komme nu du har tid til det igen...
Knus og ha en dejlig dag
Snartslank
Tillykke. Hvor må det være dejligt.
Godt udført arbejde giver en skøn tilfredsstillelse. Jeg ville være meget stolt hvis jeg selv havde renoveret min leglighed. Godt gået - og velkommen tilbage ....
Det med vægten og den sunde kost skal nok komme nu du har tid til det igen...
Knus og ha en dejlig dag
Snartslank
19 år9. november 2005 kl. 06:40
Så sidder jeg endelig i min nye lejlighed, og kan skrive et indlæg unden at skullle tænke på maling, slibning af gulve og en frygtet udlejer.
Min kæreste og jeg er færdige med i standsættelsen -og nyder vores nye sted.
Vægtmæssigt, så har det ikke været tid til at tænke i sund mad hver dag, fordi jeg ikke rigigt har haft noget rigtigt hjem. Derfor har jeg spist rigtigt skidt og fået en masse junk food. Det er gået lidt ud over vægten, men nu er jeg tilbage på almindelig levestil - og kan lave sund mad i mit nye køkken.
Jeg har heller ikke lavet motion - såsom at løbe. Min motion har udelukket bestået af gå op og ned af trapper, male, slæbe og hvad man nu ellers gør, når man sætter i stand.
Jeg vil vildt gerne til at løbe igen, men jeg synes bare det er blevet så mørkt. Både når ejg smutter afsted om morgenen og når jeg kommer hjem igen. Tror jeg må lave en plan om at løbe i weekenden.
planlægning skal der i hvert fald til. Jeg kunne jo også begynde at svømme igen, som jeg gjorde sidste år en gang om ugen.
Uhh ha, dte blev en halvlang smørre. Skulle bare lige ud med nogle af mine tanker.
Håber at høre fra jer - jeg vil i hvert fald følge med i indlæggene
Engis