#2 af snartslank (slettet)
En ny bruger
Du læser en tråd i debat > vægttabsnartslank (slettet)
re: En ny bruger
Hejsa moda
Velkommen til. Stort tillykke med dit meget flotte vægttab.
Jeg er sikker på du bliver glad for denne side.
Desværre er det lidt småt med indlæggene for tiden - men så vi jo gribe i egen barm..... så skriv lidt når det går godt og også gerne når du har brug for et kærligt spark.
Jeg tror godt du selv forstår hvorfor de sidste kilo er meget svære. Jeg har selv et weekend problem. er nu selv stoppet med vin til maden fredag og lørdag. Det var helt klart mit store problem. Jeg tabte let 1 kilo i ugen men tog det på i weekenden. ØV
Jeg er nu ved at få styr på det . Jeg følger Weight Watchers. Det har været godt for mig. Jeg har nu tabt 8 kilo - de første 5 på egen hånd, over lige så mange måneder. Har brugt 2 måneder på de sidste 3 kilo. Tilbage er dag stadig 4-5 kilo. Vil have tabt dem inden april 2006. Så jeg må undvære vin lidt endnu.
knus fra snartslank
Velkommen til. Stort tillykke med dit meget flotte vægttab.
Jeg er sikker på du bliver glad for denne side.
Desværre er det lidt småt med indlæggene for tiden - men så vi jo gribe i egen barm..... så skriv lidt når det går godt og også gerne når du har brug for et kærligt spark.
Jeg tror godt du selv forstår hvorfor de sidste kilo er meget svære. Jeg har selv et weekend problem. er nu selv stoppet med vin til maden fredag og lørdag. Det var helt klart mit store problem. Jeg tabte let 1 kilo i ugen men tog det på i weekenden. ØV
Jeg er nu ved at få styr på det . Jeg følger Weight Watchers. Det har været godt for mig. Jeg har nu tabt 8 kilo - de første 5 på egen hånd, over lige så mange måneder. Har brugt 2 måneder på de sidste 3 kilo. Tilbage er dag stadig 4-5 kilo. Vil have tabt dem inden april 2006. Så jeg må undvære vin lidt endnu.
knus fra snartslank
19 år7. november 2005 kl. 07:43
Mariadk (slettet)
re: re: En ny bruger
Hij Moda,
velkommen til, håber du virkelig får sat gang i vægttabet, og nærmer dit mål..
Maria
velkommen til, håber du virkelig får sat gang i vægttabet, og nærmer dit mål..
Maria
19 år14. november 2005 kl. 10:41
Ja jeg har så fundet denne geniale side og lad mig starte med at give en stor hånd til Lone der har udarbejdet denne side...
Jeg mangler på nuværende tidspunkt at tabe mig 8 kilo. Jeg har nu tabt 32 kilo efter et rygestop og en graviditet og det er jeg stolt af, men puuha hvor er de sidste 8 kilo sværre at komme af med.....
Mit problem er weekender.... Det kører for mig i hverdagene siger nej tak til kage og tager en gulerod istedet( de er forøvrigt gode lige nu) men når weekenden starter fredag så kører det hele af sporet... Er tit på camping hvor der hygges i stor stil eller hos besøg hos familie og der indtages der ikke den samme mængde grønt som jeg indtager til dagligt og så lader jeg mig rive med og lader det hele flyde... ØV. Hvad gør I Er der nogle der har samme problem eller lige et guldkorn til mig om hvordan det løses?
Mange hilsner
moda