Mål og ideer

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mål og ideer
Hejsa,
Tusinde tak for jeres respons, vil rigtig gerne høre om jeres mål og hvad ( hmm var fristet til at skrive slankekur) jeres livsomlægning går ud på. Personligt har jeg i foråret været medlem hos slankedoktoren hvilket jeg var rigtig glad for så har igen taget udgangspunkt i den kostplan jeg dengang fik lavet. Men har ikke råd til at melde mig til igen. Tabte mig der ned til 79 kilo, men desværre har sommerens udskejelser med alt for mange fester ferie etc... betydet at jeg næsten har taget 5 kilo på igen hvilket jeg er rigtig godt træt af! Vil frygtelig gerne ned på min idealvægt som ville være omkring 70kg, men der er lang vej! Glæder mig til at høre mere om jer!
Kærlig hilsen
Evigglad
19 år3. november 2005 kl. 15:09
re: Mål og ideer
Hej Evigglad!

Godt spørgsmål hvad mit mål er. Sidste år i oktober havde jeg faktisk næsten nået det. Der var jeg kommet ned på 69 kg. og iiihhh, hvor var jeg glad. Men så kom der lige en halebensskade ind og ødelagde en hel del. Blandt andet holdt jeg min vægt meget nede med masser af motion. DET gik lige fløjten i flere måneder - og ja...siden har motivationen været lille og tiden til motion desværre også knap pga. udstationering på arb. m.m. MEN i øjeblikket vejer jeg vist desværre omkring 74 kg. og vil meget meget gerne ned på mindst 69 igen og måske gerne 64-65 kg. HVIS det nogensinde lader sig gøre...Jeg er ved at læse bogen Fit for Fight - Spis dig i form i øjeblikket og jeg tror nok den tiltaler mig, -men det finder jeg ud af. Ellers regulerer jeg vægten med kost og motion, så i princippet ved jeg godt hvad der skal til, -jeg skal bare ta' mig sammen.
Da vi skal ned og veje ca. det samme, kan vi jo forsøge at ta' hinanden lidt i nakken i ny og næ, hvis du vil??? Er i perioder en del herinden, -det svinger lidt..

Knus Muldebeerg
19 år3. november 2005 kl. 21:49
Hejsa

Jeg har gået hos ww fra september sidste år og besluttede i starten af året at jeg ville prøve selv, da jeg ikke lige syntes at pengene var til det.
Det er også gået meget godt men min vægt svinger utroligt meget selvom jeg dyrker motion næste hver dag. Jeg løber, styrketræner og laveer boldtræning og så bliver det også til nogele gåture med Kæresten. Kosten ja der følger jeg ww points system og syntes også at det går meget godt - kunne bare godt tænke mig at vægten ikke svinger så meget. Vil gerne ned på ca. 65 kg måske lænmgere ned, så jeg mangler lige nogle kg før jer kommer derned.
Men jeg vil også meget gerne være med til at give hinanden et kærligt spark i den rigtige retning ;o)
Det er jo desværre den svære tid vi går i møde med julen m.m. men hvis vi bare har hinanden tror jeg at det vil gå meget bedre.

Mange knus fra Smiley
19 år4. november 2005 kl. 08:03
Hejsa Evigglad
Jeg følger også ww. Jeg har fulgt deres program 6-7 uger nu og har tabt ca. 3 kilo.
Men jeg har siden februar tabt ialt 8 kilo. sådan jeg nu vejer 69 kilo.
Min plan er til april at veje ca. 64 kilo.Jeg har da en aftale med min bankopsparingsbog om at bruge en del penge på at få fjernet mit overflødige maveskind - det har jeg en del af efter en fødsel for 14 år siden. Min mave har aldrig trukket sig sammen. Selv da jeg vejede 77kilo i februar var det slapt, rynket med to store poser ude i seide af hoften ØV - nå men nu lysner det da. Jeg glæder mig meget. Vil gerne gennem denne side følges med andre på vejen mod flotte ben og slank mave. Jeg kan se vi er flere herinde der har nogenlunde det samme mål.
Vil I følges?? jeg forestiller mig vi en gang i mellem herinde skriver lidt om hvordan det går (hjælper for mig at skulle stå til ansvar!)

Mange hilsner til alle om en fortsat god weekend. Skal til at lave lasagne og salat - mmmm med masser af hvidløg.

Knus fra snartslank
19 år5. november 2005 kl. 17:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });