En lille status fra mig

Du læser en tråd i debat > vægttab

En lille status fra mig
Hejsa allesammen.

Hvor er I alle sammen henne ?? Hvordan går det med jer ? Taber I jer ? Har I det godt ?

Ja nu er jeg jo ved at være godt igang igen. Jeg er i hvert fald nede på 69,9 igen, jeg kom lige op at kigge på 71 kg. puha det var fælt. Men nu har jeg sat mig en plan i hovedet, og jeg ønsker at tabe mig 500 gram om ugen op til jul. Så jeg ialt måske når at tabe 4,5 kg. Jeg har så allerede tabt 1,9 kg, så det går jo stygende. Men nu får vi se, jeg passer mine point og dyrker lidt motion, så mere kan jeg jo ikke rigtig gøre.

Jeg håber I alle har det godt og snart skriver herinde igen.

Knuz fra Marianne
19 år3. november 2005 kl. 09:28
re: En lille status fra mig
Hejsa Marianne!

Ja, der er dødt herinde for tiden..Det har der forøvrigt været længe nu, synes jeg..
Lyder super med dine mål, jeg er sikker på du nok skal nå dem. -Jeg er stadig benovet over alle de kg du har tabt dig, og synes du fortjener et kæmpe skulderklap for dem. Vupti, der kom der et! *ss*

Jeg taber mig ikke!! Arbejder på Langeland og har gjort det i 3 mdr. nu, har 1 måned tilbage, så jeg er ude 5 dage og hjemme 3-4 dage af gangen. Det har resulteret i næsten ingen motion og pga. travlhed har det været meget svært at følge nogen form for kostplaner og lign. MEN nu forsøger jeg mig lige så stille igen. Har haft mit motionsabo. sat i bero, men startede op igen i dag og svømmede 2,5 km. i mandags, -så jeg er lige så stille ved godt mod igen...Til gengæld kan jeg også se, at der er røget nogle kg på, men det er ok fordi jeg har levet som jeg har...Gider ikke dunke mig selv i hovedet, da det nogen gange er svært at gøre alt for meget på en gang, ikke sandt..

Nå, det var lige lidt fra mig til dig..Pøj pøj med dit mål, håber jeg kan følge dig og smide 3-5 kg. inden jul sammen med dig. DET ville være en drøm!

Knuz Mulde!
(PS! Har du set, jeg har skrevet i din gæstebog på hjemmesiden?)
19 år3. november 2005 kl. 21:42
re: En lille status fra mig
Hej Marianne

Ja her er godt nok utroligt stille og som Mulde skriver så er det faktisk i meget lang tid at der ikke rigtigt har været gang i den. Ved ikke om folk er gået i vinterhi allerede.

Men her hos mig går det godt jeg taber mig lidt og tager nogle gange lidt på - så jeg mangler stadigvæk nogle kg inden jeg har nået mit mål. Men jeg får dyrket en masse motion og spiser som relt meget sundt. Jeg køre jo stadigvæk efter ww program men gør det bare for mig selv.

Det er utroligt flot at du har tabt dig så meget og jeg tror nu også at du nok skal nå dine mål. Pøj pøj med det.

Knus smiley
19 år4. november 2005 kl. 07:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });