Hejsa!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hejsa!
Hej ville blot sige hej til jer allesammen, har netop meldt mig til idag. Har kæmpet alt for længe med 15 kilo og er nu mere end aldrig opsat på at få dem smidt. Glæder mig meget til at komme igang herinde, det ser rigtig spændene ud :-)
19 år2. november 2005 kl. 11:54
re: Hejsa!
Hejsa Evigglad!

Vil bare lige byde dig velkommen herinde. Håber vi kan være med til at motivere dig i den rette retning. Der er desværre temmeligt dødt for tiden, meen mon ikke folk lige så stille begynder at dukke op igen, -det tror jeg nu nok..

Pøj pøj med vægttabet..

KH Muldebeerg
19 år2. november 2005 kl. 16:46
Velkommen til fra mig også.

Jeg håber du bliver glad for at være her, som mulde skriver er der godt nok lidt dødt herinde. Men vi skal nok dukke op med gode råd, støtte og et kærligt spark hvis det bliver nødvendigt.

Knuz fra Marianne
19 år3. november 2005 kl. 07:04
Hejsa Evigglad
Med fare for at lyde som en politikker vil jeg da bare sige: "jeg tilslutter mig fuldt de forrige talere: VELKOMMEN.

Held og lykke med din plan. Har du besluttet dig for hvor lang tid det skal tage, hvordan du vil spise, hvor megen motion du vil presse ind i din dag ??

Pøj og go vind.
knud fra snartslank
19 år3. november 2005 kl. 07:33
Hejsa

Også et stor velkommen her fra mig, håber at du bliver glad for at være med. Ja vi må håbe at der kommer mere gang i forumet igen. Må indrømme at jeg helelr ikke selv har været den ivrige skriver *ss*.

Knus Smiley
19 år4. november 2005 kl. 07:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });