#1 af simba81 (slettet)
nu skal det være
Du læser en tråd i debat > vægttabsimba81 (slettet)
nu skal det være
i dag har jeg været ud og kigge på tøj da jeg mangler tøj efter vægt tab men jeg mangler stadig at tabe 10 kg,men i den butik jeg var inde i havde tøj der var alt for stort og i den anden ende af butikken var tøjet for småt ,jeg har været stoppet i et stykke tid med at tænke over hvad jeg har spist og motion dyker jeg kun på vej til skole og hjem igen men jeg har også 5 km til skole.men nu har jeg været på vægten og så at jeg kun havde taget 1 kg på så nu skal jeg af med de sidste 10 kg inden jul så jeg kan få det tøj som der var for småt i dag....men jeg kunne godt bruge noget opbakning da min mand ikke gider at spise sundt........ellerr tage med i et træningscenter som han har gratis til rådighed pga arbejdet og han må godt tage kone eller en ven med også gratis men desvære er han doven
15 år24. oktober 2009 kl. 21:25
SiriS (slettet)
re: nu skal det være
Hej simba81,
hvor er du heldig at du har en cykeltur på 10 km til daglig! Så får du jo motion helt gratis! Jo mindre du vejer, jo mere skal du knokle for at tabe dig. Jeg selv har 8 kg tilbage at tabe til min ønskevægt, og har været fire måneder om at tabe 4 kg med moderat motion, så sammenlignet med min indsats skal du godtnok knokle en del for at slippe 10 kg på 2 måneder. Det er ikke umuligt, men kræver nok en træner som Chris MacDonald og en viljestyrke og motivation som Rocky Balboa. Du skal både justere på kost og motion fra day one, for du har travlt.
Mht. styrketræning må du lave hjemmetræning - og sparke hårdt til din mand hver dag. Hjælper det ikke i løbet af højst en uge, så tag selv af sted og forklar sagen for dem i træningscenteret. Måske lader de dig slippe, måske skal du betale, vær indstillet på at betale. Så kan din mand måske godt se komikken.
Gennemsnitligt er vi i stand til at holde motivationen højt i seks uger ad gangen, så du skal være indstillet på at der kommer et dyk netop som alle julefristelserne for alvor rammer dig, og når du til den tid kun mangler at tabe 2-3 kg, kan det jo godt blive svært at nå det sidste nøk. Til gengæld skulle du jo gerne være i topform til den tid, så du kan give den en ekstra skalle med motionen.
Er dit projekt realistisk? Du skulle jo nødig spænde dig selv så hårdt for at du smider det hele fra dig efter tre uger...
Pøj-pøj med det! Brug siden her til at taste ALT ind på - og deltag i debatten, det virker motiverende på mange. hvis du åbner for adgang til din logbog, vil jeg gerne kommentere og give dig et spark i ny og næ.
hvor er du heldig at du har en cykeltur på 10 km til daglig! Så får du jo motion helt gratis! Jo mindre du vejer, jo mere skal du knokle for at tabe dig. Jeg selv har 8 kg tilbage at tabe til min ønskevægt, og har været fire måneder om at tabe 4 kg med moderat motion, så sammenlignet med min indsats skal du godtnok knokle en del for at slippe 10 kg på 2 måneder. Det er ikke umuligt, men kræver nok en træner som Chris MacDonald og en viljestyrke og motivation som Rocky Balboa. Du skal både justere på kost og motion fra day one, for du har travlt.
Mht. styrketræning må du lave hjemmetræning - og sparke hårdt til din mand hver dag. Hjælper det ikke i løbet af højst en uge, så tag selv af sted og forklar sagen for dem i træningscenteret. Måske lader de dig slippe, måske skal du betale, vær indstillet på at betale. Så kan din mand måske godt se komikken.
Gennemsnitligt er vi i stand til at holde motivationen højt i seks uger ad gangen, så du skal være indstillet på at der kommer et dyk netop som alle julefristelserne for alvor rammer dig, og når du til den tid kun mangler at tabe 2-3 kg, kan det jo godt blive svært at nå det sidste nøk. Til gengæld skulle du jo gerne være i topform til den tid, så du kan give den en ekstra skalle med motionen.
Er dit projekt realistisk? Du skulle jo nødig spænde dig selv så hårdt for at du smider det hele fra dig efter tre uger...
Pøj-pøj med det! Brug siden her til at taste ALT ind på - og deltag i debatten, det virker motiverende på mange. hvis du åbner for adgang til din logbog, vil jeg gerne kommentere og give dig et spark i ny og næ.
15 år25. oktober 2009 kl. 10:22
biologi c
"et træningscenter som han har gratis til rådighed pga arbejdet og han må godt tage kone eller en ven med også gratis men desvære er han doven"
2personers træningskort pr år = optil 4.000kr i alt pr år.
så din mand og dig må gå ned i motionscenteret og hente 2 kort.
så kan du træne på dit kort og han kan træne eller lade hver på sit kort.
god træning
2personers træningskort pr år = optil 4.000kr i alt pr år.
så din mand og dig må gå ned i motionscenteret og hente 2 kort.
så kan du træne på dit kort og han kan træne eller lade hver på sit kort.
god træning
15 år26. oktober 2009 kl. 07:06
simba81 (slettet)
ja måske skulle jeg tage mig sammen og køre til trænings center så de kan hjælpe mig,med de sidste kg.....ja jeg ved godt at5 mi9t vægt tab tager længer tid end til jul men jeg sætter mig det mål fordi at jeg håber på at have motivation til at tabe mig og holde den sunde livs stil i julen lige på nær juleaften......men tak for svaret det hjalp lid på min skuffelse i tøj butikken og på motivationen
15 år27. oktober 2009 kl. 18:53
SiriS (slettet)
Jeg synes det er vildt forfriskende med inspiration fra en der har tænkt sig at give den en skalle. Det minder mig om at jeg faktisk har forpligtet mig til at gøre en indsats. Det gør jeg da også, men jeg kunne godt gøre endnu mere. Så du har også skubbet til mig! :-)
15 år28. oktober 2009 kl. 12:30
simba81 (slettet)
hej siris jeg er glad for at jeg også har skubbet til dig så du også har fået motivation til at give den en skalle fantastisk
15 år28. oktober 2009 kl. 20:08