Øv jeg taber mig stort set ikke for tiden..

Du læser en tråd i debat > vægttab

Øv jeg taber mig stort set ikke for tiden..
Efter på to måneder at have tabt ni kilo, er mit vægttab nu meget småt. På tre uger har jeg tabt et kilo :-( Og jeg spiser stadig en masse grønt osv. Jeg er begyndt at dyrke en masse motion, og ved så godt at det er muskler der begynder at blive større. Men hvornår starter vægttabet så igen? Kan jeg selv gøre noget for at kickstarte det?
Mariamarolle
19 år31. oktober 2005 kl. 07:05
re: Øv jeg taber mig stort set ikke for tiden..
Hej maria

Har du prøvet at måle dig med et målebånd ??? For der vil du helt sikkert kunne se at du har tabt dig.

Det kan godt været at du er nået til et plateau, hvor din krop lige skal finde ud af, at du stadig er igang med et vægttab.

Drikker du nok vand ?? Det kan nemlig også "forhindre" vægttab hvis du IKKE drikker nok. 2-3 L væske om dage, hvor i hvert fald den ene liter skal være ren vand.

Jeg ved ikke om du kan kickstarte det igen. Prøv at se på dine madplaner, om du spiser det samme hele tiden eller om du spiser varieret nok. Det kan måske hjælpe lidt.

Pøj pøj og knus fra Marianne
19 år2. november 2005 kl. 07:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });