#2 af Marianne starter forfra (slettet)
hejsa til alle
Du læser en tråd i debat > vægttabMarianne starter forfra (slettet)
re: hejsa til alle
Hej snartslank... hvor er det bare godt gjort... ja det er en magisk grænse ved de 70 kg. Jeg har været under men tog så desværre på igen (havde lige en dårlig uge).
Men denne uge vægt viste 70,3 så jeg er også snart under 70 igen. Jeg følger jo også WW, men kan dog stadig gå lidt død i det en gang imellem.
Jeg har så fået at vide at hjernen er et helt år om at opdage at den er på kur, og så kan jeg jo bedre forstå at vi har det lidt svært ind imellem.
Jeg er rigtig glad for WW, for vi behøver jo som sådan ikke undvære noget, det bestemmer vi jo selv. og 1 - 1,5 kg pr måned er jo ganske tilpas. Som du selv skriver, hellere gøre det lidt langsommere og så det bliver væk for altid.
Ja jeg har ikke selv været for aktiv herinde, men jeg kigger ind hver eneste dag.
Pøj pøj til alle og rigtig god weekend.
Knuz Marianne
Men denne uge vægt viste 70,3 så jeg er også snart under 70 igen. Jeg følger jo også WW, men kan dog stadig gå lidt død i det en gang imellem.
Jeg har så fået at vide at hjernen er et helt år om at opdage at den er på kur, og så kan jeg jo bedre forstå at vi har det lidt svært ind imellem.
Jeg er rigtig glad for WW, for vi behøver jo som sådan ikke undvære noget, det bestemmer vi jo selv. og 1 - 1,5 kg pr måned er jo ganske tilpas. Som du selv skriver, hellere gøre det lidt langsommere og så det bliver væk for altid.
Ja jeg har ikke selv været for aktiv herinde, men jeg kigger ind hver eneste dag.
Pøj pøj til alle og rigtig god weekend.
Knuz Marianne
19 år28. oktober 2005 kl. 07:57
Der er lidt dødt i dette forum for tiden. Har vi mon alle mistet gnisten?
Det går rimeligt vægttabsmæssigt for mig p.t. Selvfølgelig ville jeg gerne tabe mere men.... Jeg er nu kommet under den magiske græse for mig - og nu er det endelig lykkedes, jeg er kommet under 70 kilo.
Jeg taber kun ca. 1 - 1,5 kilo på en måned. Jeg føler selv jeg er ret vedholdende - er helt holdt op med at få et glas vin i weekenden ( til mandes store fortrydelse; der er meget hygge i at sidde og dele en flaske vin). Forskellen på denne gang og tidligere slankeperioder er at jeg virkelig vil det nu, jeg er parat til at sætte alt ind ( også at undvære vin). Jeg har sat mig et ret langsigtet mål. Jeg vil pr. 1/4 2006 veje 64 kilo. Det er jeg ret sikker på at nå. Jeg går heller ikke død denne gang på en skræp kur med hurtig vægttab og stor forringelse af livskvalitet ved at måtte undvære alt. Jeg følger WW og passer mine points. Spiser mellem 16 og 20 hver dag. Så jer tror på det nu....
Nå, det er jo ikke en klage det her bare et lille livstegn fra en bruger af siden.
Vil hermed gerne ønske jer alle god vind, rigtig god energi og gnist & gejst.
Knus fra Snartslank