Torsdagsstafetten

Du læser en tråd i debat > vægttab

Torsdagsstafetten
Hej.
Hermed starter jeg stafetten. Jeg har desværre ikke haft mulighed for at komme på vægten hele ugen, så jeg ved ikke om jeg har tabt mig.

Hvordan er det gået med alle Jer? :)
15 år15. oktober 2009 kl. 16:59
re: Torsdagsstafetten
Min vægt er som sædvanliggået op og ned, men er landet 1/2 kilo under vægten i sidste uge, så det er jo rigtig godt!!!
15 år15. oktober 2009 kl. 19:31
start 83kg
slut 83kg
jeg har ikke taget på. så det er jeg glæd for. ville dog gerne havde tabt lidt...
hvordan er det gået jer?

15 år16. oktober 2009 kl. 06:59
Hejsa...
Der er røget 100g på siden sidste torsdag, men til gengæld er der røget et par centimeter i taljen... Så det er okay... Satser på at der ryger 700g til næste torsdag ;)
15 år16. oktober 2009 kl. 13:12
Hej, hej

Selvom det nu er lørdag, så vil jeg alligevel lige skrive min torsdagsvægt.

Jeg havde i torsdags tabt 900 gram ud fra den forrige uges vægt, så det er faktisk ganske fint, (og betyder nu at jeg har en "normalvægtig" BMI). :-) Ikke mindst fordi jeg ikke har gjort andet end prøve at være lidt mindre besat af at skulle tabe mig. ... Det virker som regel bedst, (og er en langt rarere proces), når jeg ikke går minutiøst op i, hvor meget af hvad jeg spiser. Så det vil jeg sørge for at gøre noget mere, dog uden at smide hovedet under armen.

Jeg tror jeg har ret travlt, hvs jeg skal nå mit mål om at veje 60 kg. sidst i februar. Men jeg kan heldigvis også SAGTENS leve med at veje 65 til den tid, da jeg i så fald alligvel er meget slank. Så jeg prøver at lade være at stresse og give mig selv og min krop rum og plads til at være.

Hav en dejlig weekend. :-)
15 år17. oktober 2009 kl. 10:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });