#2 af Muldebeerg
Solstrålehistorie
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
re: Solstrålehistorie
Hejsa Emp!
Vil bare lige ønske dig tillykke med dit vægttab. Det er superflot, så klø du bare på, så skal du nok nå dit resultat snart ;o)
Kh Muldebeerg
Vil bare lige ønske dig tillykke med dit vægttab. Det er superflot, så klø du bare på, så skal du nok nå dit resultat snart ;o)
Kh Muldebeerg
19 år23. oktober 2005 kl. 01:46
epm
re: re: Solstrålehistorie
Tak!
Det er superlækkert. Nu er det 4,2 kg på 17 dage :o) trods en enkelt ekstravagant middag forleden. Jeg har lært, at man tilsyneladende godt kan "synde", hvis man gør det inden for en meget kort tidsperiode som fx een middag - og så holder sig i skindet derefter. Det er som om det ikke når at sætte sig på sidebenene. :o)
Hilsen
Elsebeth
Det er superlækkert. Nu er det 4,2 kg på 17 dage :o) trods en enkelt ekstravagant middag forleden. Jeg har lært, at man tilsyneladende godt kan "synde", hvis man gør det inden for en meget kort tidsperiode som fx een middag - og så holder sig i skindet derefter. Det er som om det ikke når at sætte sig på sidebenene. :o)
Hilsen
Elsebeth
19 år26. oktober 2005 kl. 12:47
Jeg har tabt 3,7 kg på 12 dage efter start på Madital! Helt vildt efter at have kæmpet med Vægtkonsulenternes kur i snart 1 år :o). Det eneste, jeg har lært af deres kur, er at spise mange grøntsager - og de rigtige. Men det er ellers ikke kostvaner, der kan praktiseres i det lange løb.
Det allerbedste ved Madital er man ikke kan "snyde" - sig selv - der er kontant og nøgtern besked med det samme - om man er på vej ud af skråplanet...
Hurra - det er lækkert :o)
Stor hilsen til Lone for "opfindelsen".